Verinen lima ovulaation jälkeen. Kertooko kemiallisesta raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lily"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lily"

Vieras
Onko kelläkään tullut pian ovulaation jälkeen veristä limaa?

Itselläni tuli tänään, dpo3. Luulisin, että kyseessä on hedelmöittynyt munasolu, joka tulee ulos - eli kemialliseksi raskaudeksi sitä kai sanotaan.

Olisi mukava kuulla, jos jollakin on ollut vastaavaa ja raskaus on silti jatkunut normaalisti!! :)

Asioista en mittää tiedä enkä ymmärrä, mutta kyllähän myös se pelkkä ovulaatio voi tehdä pientä veristä vuotoa. Ja sitten myös kiinnittyminen voi tehdä.
Itse en näkis, että se pelkkä (hedelmöittynyt)munasolu sieltä tulis ulos.. vasta sit kun kuukautiset alkaa.

[QUOTE="hjkl";29833854]Asioista en mittää tiedä enkä ymmärrä, mutta kyllähän myös se pelkkä ovulaatio voi tehdä pientä veristä vuotoa. Ja sitten myös kiinnittyminen voi tehdä.
Itse en näkis, että se pelkkä (hedelmöittynyt)munasolu sieltä tulis ulos.. vasta sit kun kuukautiset alkaa.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta! Eli et usko, että pelkkä munasolu voi tulla yksikseen ulos.
Itse taas näin tämän ainoana vaihtoehtona, koska minulta ei ole milloinkaan aikaisemmin tullut mitään veristä ovulaatiolimaa (ovulaation jälkeen) enkä ajatellut että hedelmöittynyt munasolu vielä tässä vaiheessa (3 päivän ikäisenä) kiinnittyisikään. Luin kuitenkin että se saavuttaa kohdun 3. päivänä - joten siitä päättelin että se tuli sitten saman tien ulos.
Mutta mukava jos toivoa vielä on :)

Mmm-m, eli n.kolmantena päivänä saavuttaa kohdun ja kiinnittyy, josta voi myös pirskahtaa hieman verta.

En minä todellakaan mitään turhia toiveita halua herätellä, mutta mun käsittääkseni ennemmin sielä on jotain kiinnittyny, kuin että se pelkkistää nyt tulis ulos. Munasolu mun käsittääkseni tulee aina kuukautisten mukana. Toki siis se voi kiinnittymisen jälkeenkin vielä tulla ulos sen 50/50-säännön mukaan, hieman runsaampana vuotona.

Auttakaa nyt hyvät ihmiset muutkin kun tiedätte näistä asioista enempi!! :)

[QUOTE="hjkl";29834007]Mmm-m, eli n.kolmantena päivänä saavuttaa kohdun ja kiinnittyy, josta voi myös pirskahtaa hieman verta.

En minä todellakaan mitään turhia toiveita halua herätellä, mutta mun käsittääkseni ennemmin sielä on jotain kiinnittyny, kuin että se pelkkistää nyt tulis ulos. Munasolu mun käsittääkseni tulee aina kuukautisten mukana. Toki siis se voi kiinnittymisen jälkeenkin vielä tulla ulos sen 50/50-säännön mukaan, hieman runsaampana vuotona.

Auttakaa nyt hyvät ihmiset muutkin kun tiedätte näistä asioista enempi!! :)[/QUOTE]

Et sinä mitään turhia toiveita herätä! :) Koska tietenkin ymmärrän sen, että asiasta ei tällä hetkellä osaa kukaan sanoa mitään varmaa, ja vasta parin viikon päästä näkee mihin suuntaan mentiin. Mutta tottakai sitä miettii ja pelkää ja toivoo, kun vauvakuume on kova..
Ja nimenomaan olisi mukava kuulla ihmisten kokemuksia, miten muilla on mennyt. Koska en ole aikaisemmin kuullutkaan siitä, että muutama päivä ovulaation jälkeen tulee limaa, jossa on veriviiruja.

[QUOTE="Mie";29834013]Mulla on ollut raskauden alussa veristä vuotoa . Raskaus meni ok ja syntyi terve lapsi.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta, vaikka menikin vähän aiheen sivusta!

Mulla ei koskaan ovulaatiossa ole tullut mitään veristä vuotoa, mutta juurikin noihin aikoihin ovulaation jälkeen tuli sen ainoan kerran veriviirua yhtenä iltapäivänä. Pari viikkoa myöhemmin testasin plussan ja raskaana siis olin (ja olen yhä).

Jos googlettelet kiinnittymisen oireista, nii löydät monenlaista, mm sen verisen vuodon, vihlonnan jne.
Itsellä ei noita tullut, mutta oli heti kuin ois kohtutulehdus..kipeä, pakottava, nipistelevä... mut ei noussu kuume, eikä alkanu menkat vaikka pari viikkoa odottelin, sen sijaa tuli kaks viivaa..

[QUOTE="hjkl";29834089]Jos googlettelet kiinnittymisen oireista, nii löydät monenlaista, mm sen verisen vuodon, vihlonnan jne.
Itsellä ei noita tullut, mutta oli heti kuin ois kohtutulehdus..kipeä, pakottava, nipistelevä... mut ei noussu kuume, eikä alkanu menkat vaikka pari viikkoa odottelin, sen sijaa tuli kaks viivaa..[/QUOTE]

En osannut ajatella että kiinnittymisen oireita voisi tulla jo nyt. Edellisessä raskaudessa tuli selvää, tummaa kiinnittymisvuotoa tasan 7päivää ovulaation jälkeen. Joten tällainen epämääräinen lima oli mielestäni merkki jostain huonosta.. Mutta nyt olenkin jo paremmalla mielellä ja odottelen kovasti ensiviikkoa! :)

Yhteistyössä