no jos se tuolla mittarilla mitataan, niin sitten olen huono äiti. en todellakaan ole ulkoillut joka päivä lasten kanssa. onneksi noi on jo niin isoja, että osaavat ulkoilla ihan itse tällähetkellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:Mä en kommentoi huono äiti/hyvä äiti-aihetta, mutta itse en jaksaisi olla koko päivää sisällä.
Pakko päästä joka päivä ovesta ulos, tulisin varmaa hulluks, jos pitäis vaan sisällä olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:turha sellaisten on vonkua että "meirän lapset ne ulkoilee ilman muakin" no ehkä, jos ikää on jo sen verran että voi luottaa pihalle itsekseen/kavereiden kanssa :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:turha sellaisten on vonkua että "meirän lapset ne ulkoilee ilman muakin" no ehkä, jos ikää on jo sen verran että voi luottaa pihalle itsekseen/kavereiden kanssa :headwall: :headwall:
Oot tainnut herätä väärällä jalalla. En mä mitään vongu, olen vain tyytyväinen ettei tarvi itsellä joka päivä pihalla notkua.
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Suoraan sanoen minusta on huono äiti, jos ei huolehdi siitä että lapset pääsevät ulos raittiiseen ilmaan neljän seinän sisältä päivittäin. Jos ei itse "jaksa" tai "pysty" lapsiaan edes omaan kotipihaan viemään, niin sitten kyllä on velvollinen huolehtimaan, että joku muu tekee sen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ikiLiikkuja:Ulkoilmaihmisena ihmettelen kuinka joku voi olla sisällä 24h?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:mä kuulema olen ja musta pitäs tehdä lastensuojeluilmotus!näin sanoi yksi sukulainen.
joskus meillä on kotipäiviä mutta jokatoinen päivä käydään pihalla.
tää sukulainen sanoi ettei ulkona kuulu KÄYDÄ vaan olla,ja tuon ikäinen (10kk) lapsi tarvitsee monta tuntia päivässä ulkoilua..
tällä ihmisellä on lapsia,ja vaimohan ne hoitaa
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Säälittää lapset, jotka joutuvat jopa kesällä viettämään kokonaisia päiviä neljän seinän sisällä jossain kerrostalokopissa...
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Alkuperäinen kirjoittaja ikiLiikkuja:Ulkoilmaihmisena ihmettelen kuinka joku voi olla sisällä 24h?
Samoin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja oikeasti: mitä meidän pitäisi ulkona tehdä tuon 9kk ikäisen kanssa? Olkaa kilttejä ja vastatkaa te, jotka haukutte muita huonoiksi äideiksi, kun ei ulkoilla tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Täydelliselle äidille ja ihmiselle tiedoks et ny on vasta perjantai eikä lauantaiaamu![]()
me ei yleensä vesisateella ulkoilla..muuten käyään ainaki tossa pihalla leikkimässä. poika (alle 3v) ei vaan meinaa viihtyä tossa keinun ja hiekkalaatikon parissa ku pitäs mennä leikkipuistoon |O