Onko ihan normaalia, että ½ v syö näin paljon?!

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niinhän ne neuvolassa sanoo, mutta maalaisjärkeä voi silti käyttää :)

No mut eihän poikaa voi nälässäkään pitää? Eihän siinä oo mitään järkeä ainakaan! :o

no mä annoin pojalle tuon ikäisenä aamupalan, lounaan, pari välipalaa, päivällisen ja iltapalan niin ei kerralla mennyt niin paljon ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niinhän ne neuvolassa sanoo, mutta maalaisjärkeä voi silti käyttää :)

No mut eihän poikaa voi nälässäkään pitää? Eihän siinä oo mitään järkeä ainakaan! :o

no mä annoin pojalle tuon ikäisenä aamupalan, lounaan, pari välipalaa, päivällisen ja iltapalan niin ei kerralla mennyt niin paljon ruokaa.

No tuon jälkeen halus vielä tissiäki ennenku sain petiin. Ja poika ei koskaan oo liiemmin ruoan mausta tykänny, syö vaan nälkäänsä. Painonnousun kanssa on synnäriltä asti ollu ongelmia. :(

jospa vaan katsosit jonku aikaa tuolla systeemillä...saattaahan joskus olla niin että on joku iso nälkä kausi joka sitten laimenee jossain vaiheessa.
meillä esikko veti kans aikuisen annoksen puuroo yksin iltaserlla ja siihen maidot ja hedelmäsoseet perään....ja siis puuro annoksella tarkotan jurikin totapuolen litran annosta lähes tulkoon...
ei se kausi kauaa kestäny...

Alkuperäinen kirjoittaja Simpura:
Tissimaitosi ei varmaan ole kovin täyttävää, syötä vaan lasta kunnes on kylläinen. Huoletta, kyllä ne rajansa tuntee.

Juu, siis mun tissimaito on ihan kurria. Kiinteet alotettiin jo 3,5kk ku paino ei noussu enää kuukaudessa ku 200g. Tissiä saa janoonsa ja koska mulla ei oo sydäntä vielä vierottaa. :ashamed:

Yhteistyössä