Onko ihan normaalia käytöstä mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikäs olen sinkku ja tapasin yhen mukavan miehen. Tekstailtiin jonkin aikaa ja sitten tapasimme. Toisilla treffeillä päädyimme sänkyyn.
Hän pussailee paljon ja on tosi hyvä sängyssä. Joskus tekstaili olevansa tosi ujo. Sitähän kyllä taitaa ollakin. Emme paljon keskustele kun tapaamme. Tosin tapaamisemme on aika pikaisiakin ja aina sekstailemme.
Kysyinkin häneltä että onko tämä seksisuhde vai mikä. Hän vastasi et ei ole vaan suhde seksillä. Mun mielestä se tarkoittaa samaa.
Olen kysynyt asiaa useaan otteeseen joko viestissä tai ihan kasvotusten. Eilen viimeksi kysyin ja hän sanoi taas ettei ole seksisuhde vaan suhde seksillä. Kysyin uudestaan. Haluan tietää missä mennään. En halua kuvitella seurustelevani jos toinen haluaa vain seksiä. Olen tästä maininnut.
Eilen kun kysyin asiasta niin hän vaihtoi puheenaihetta ja halusi vain selvästi äkkiä pois meiltä. Oli joteskin vaikean oloinen.
Perään laitoin viestin että pidän tätä suhdetta nyt sitten seksisuhteena ja suuremmat tunteet jätän taka-alalle ja kumpikin menee miten menee mutta sekstailen vain hänen kanssaan. Pyysin vielä ilmoittamaan jos en ole hänen tyyppiään muuta kuin sängyssä etten ihastu/rakastu mieheen liikaa. Ei ole vastannut mitään. Tosin hän ei paljoakaan tekstailekaan kun on töitä ihan joka päivä ja paljon.
Nyt en enää tekstaile tai soita hänelle. Hän ottakoot yhteyttä jos haluaa.
Mitä mieltä olette hänestä? Mitä hän kenties ajattelee? Olisko ajatustenlukijaa paikalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Seksisuhde, ei mitään sen kummempaa. Jätä väliin, jos tuntuu ettei pää kestä pelkkää panokaveria.
Siihen tulokseen minäkin nyt olen tullut. Ajattelin et hän ei halua sitä ääneen sanoa koska pelkää et sitten ei saakaan enää seksiä.

niin... vähän vaikea sanoa, mulla oli sama tilanne n.5kk ajan, mut sinä aikana sitten kävi kuitenkin niin että molemmille putkahti tunteet esiin ja nyt meillä on puoli vuotias lapsi...
mies alussa halusi vain viettää aikaa jonkun kanssa rennosti, ilman kummempia paineita.. halus hellyyttä ja seksiä ja onneks sitten myöhemmin muutakin :P
tämä nyt ei vastannut sun kysymykseen oikein mitenkään :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
niin... vähän vaikea sanoa, mulla oli sama tilanne n.5kk ajan, mut sinä aikana sitten kävi kuitenkin niin että molemmille putkahti tunteet esiin ja nyt meillä on puoli vuotias lapsi...
mies alussa halusi vain viettää aikaa jonkun kanssa rennosti, ilman kummempia paineita.. halus hellyyttä ja seksiä ja onneks sitten myöhemmin muutakin :P

Sulla kävi hyvä tuuri. Kun kumpikin halus lopulta samaa. Mutta kannattaako ottaa tietoinen riski tollasessa asiassa?

Olen ap ja mietinpä vain et miksi ihmeessä hän on minusta mustis. Ei nimittäin halua et käyn bilettämässä/tansseissa. Perkule tommosta miestä kun ei voi puhua. Tai sitten on tosiaan niin mustis ettei voi seurustella. On ehkä tosi omistushaluinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ap ja mietinpä vain et miksi ihmeessä hän on minusta mustis. Ei nimittäin halua et käyn bilettämässä/tansseissa. Perkule tommosta miestä kun ei voi puhua. Tai sitten on tosiaan niin mustis ettei voi seurustella. On ehkä tosi omistushaluinen.

Äh... Munkin vakipano on ajoittain mustasukkainen. Ei kannata liikaa ajatella.

Se että mies on mustis, ei vielä kerro mitään miehen kiintymyksestä. Mies voi olla vaan omistushaluinen. En ottais tota mitenkään kohteliaisuutena.. Omistushalun voi myös ilmaista sanalla itsekäs...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Äh... Munkin vakipano on ajoittain mustasukkainen. Ei kannata liikaa ajatella.
=) heh...tuohon liikaa ajatteluun sorrun aika useinkin. Täytynee lopettaa sellainen ja mennä vain omien fiilisten mukaan. Tällä hetkellä mulle tosiaan riittää pelkkä seksi silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:

Sulla kävi hyvä tuuri. Kun kumpikin halus lopulta samaa. Mutta kannattaako ottaa tietoinen riski tollasessa asiassa?

Totta, mää otin sillon riskin ja se kannatti mutta kokemusta myös on siitä milloin se ei ole kannattanut...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oletkos ihan varma että mies ei ole varattu?
No en kyllä ole varma. Jos on varattu niin aika paljon kyllä pääsee yksin tansseihin jne. Toisaalta, en kyllä ole hänen luonaan käynyt eikä ole pyydetty. Tapaamme meillä tai hänen kesämökillään. Voi siis hyvinkin olla varattu vaikka toisin on kertonut.

Yhteistyössä