onko ihan oikeesti teidän miehet "aina valmiina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
tuli tosta yhestä ketjusta mieleen kun siellä oli et "joo heti heppi tanassa olis valmiina" ja ikinä ei kuulemma kieltäydytä jne..

mulla taitaa olla kyllä kummallinen mies kun se kieltäytyy jos ei huvita tai on väsyny..

tiedän toisenki miehen joka kuulemma saattaa sanoo et "joo ei huvita nyt"

onko kellään miestä joka ei ajattele seksiä 24/7?, vai onko kaikilla sellanen mies et kun vähän vilahtaa jotain niin jo on menoa..

No ei oo kyllä.. :D
Mutta nyt raskauden aikana se on ruvennu puhumaan "siitä" ihan älyttömästi..Osin vissiin pelleilyllä ja osin ihan halun vuoks.Jotain.."Mitäs jos kokeilisin yhdellä mun jutulla yhtä sun juttua" tai "laitettaisko lihaa vähän piiloon?".. :x :headwall: :laugh:
Yleensä jää kyllä mulla antamati ja saatetaan ruveta yhdessä nauramaan mutta joskus selkeesti se turhaantuu kun sanon ei kiitos tms. :whistle:

:wave: Löytyy täältäki! Ja se on mun mielesy iha normaalii. Mein perhees lapsi on välil öisin hankala nykyään vähemmän ja sit mies painaa töissä välillä 13- 14 tuntiakin päiväs ni en yhtään ihmettele et aina ei jaksa. Enkä loukkaannu siitä koska jos mua itteeni ei huvita niin oletan ettei mieskään suutu siitä niinkun ei suutukka! Aina ei voi kiinnostaa!

Myös täältä löytyy mies joka ei todellakaan ole aina valmis!!!! :attn:
Nukkuminen menee elämässä kaiken muun edelle! Jos väsyttää silloin nukutaan eikä todellakaan harrasteta seksiä! Lisäksi mies aina ihmettelee kavereitaan kun niillä ei kuulemma ole muu asia mielessä kuin seksi 24/7! :o :D

Niinhän miehillä vissiin kuuluiskin olla. Mutta mä olen saanut tällaisen harvinaisen yksilön napattua. Valitettavasti itse kuulun myös harvinaisiin naisiin jotka ovat "aina valmiina"!! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Nukkuminen menee elämässä kaiken muun edelle! Jos väsyttää silloin nukutaan eikä todellakaan harrasteta seksiä! Lisäksi mies aina ihmettelee kavereitaan kun niillä ei kuulemma ole muu asia mielessä kuin seksi 24/7! :o :D

Niinhän miehillä vissiin kuuluiskin olla. Mutta mä olen saanut tällaisen harvinaisen yksilön napattua. Valitettavasti itse kuulun myös harvinaisiin naisiin jotka ovat "aina valmiina"!! :p

mä kans!! meillä on minä se aktiivisempi osapuoli..

meillä myös minä olen se aktiivisempi. Joskus tuntuu ettei miestä kiinnosta seksi ollenkaan, ei se koskaan ehottele, vihjaile, lähesty tai tee alotetta... Mut se vaan on semmonen. Kyl se sitte ähtee mukaan jo smie sitä lähestyn, mut ei aina jos on liian väsyny töistään.

Myös mun aikaisempien kokemusten mukaan mie ei todellakaan ole aina valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:

Mulla on sama ongelma kuin sulla.

Yhteistyössä