onko ihan oikeesti teidän miehet "aina valmiina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jatkuvastihan se on heppi tanassa jahtaamassa. Ehdottelee seksiä koko päivän. Ennen kuin olen ehtinyt edes herätä niin jo hinkuttaa ja pyrkii housuihin ja viimeiseksi illalla myös. Jos päivällä menen lepäämään tai lukemaan niin heti se on mankumassa seksiä. Kähmii ja kourii kun saa meikäläisen käden etäisyydelle. Rasittavaa ja kamalaa.

hmm... mä olen myös miettiny sellasta, et se miehen "aina valmius" liityy selkeesti hirveesti myös siihen miehen ulkomuotoonki...
Oon tehny havaintoja omien, ystävien ja läheisten ihmisten kokemuksien perusteella erillaisista miehistä ja niiden ulkoisesta olemuksesta suhteessa niihen seksuaaliseen libidoon ja todennut ainakin 2 selkeesti erillaista ryhmittymää.

1. Vähän sellaset aika yksinkertaisten mut ikäänku pahikset jotka juo paljon, käy sellasis teini-disko baareis, uhoaa kännissä toisille miehille, kotona tuijottaa telkkarista urheilua, ei osaa laittaa ruokaa vaan syö kaikkea valmista tai sitä mitä tyttöystävä laittaa, ja juo ruuan kanssa aina maitoa, pukeutuu perus-siististi ja korkeintaan ilmasee jotain omasta persoonastaan leikkaamalla hieman erillaisen tukan=samanlainen kuin kaikilla kavereilla. Nämä miehet harrastaa salilla lihastensa kasvattamista sen kaljanjuonnin lisäksi tai kompensoinniksi. Nämä miehet näyttää tunteensa ostamalla sinulle kukkia, kunhan olet ensin kinunnut niitä jo jonkin aikaa,ai puollustamalla sinua baarissa vetämällä turpaan vieressä tanssinutta miestä koska luuli hänen ahdistelevan sinua.Nämä miehet ovat jotenkin ennalta arvattavia, eikä niistä saa kauheasti haastetta eikä sielullista kumppanuutta, Mutta nämä miehet on kovia panemaan! Mies haluaa heti ensitreffeillä ja sen jälkeen aina ja koko ajan ja jokapaikassa. Ja yleensä niillä on iso muna. Ja ne ajattelee seksiä tauotta, unissaanki.

2. Miehet joissa ei oo mikään ennalta-arvattavaa ja joissa on haastetta. Miehet jotka ei välttämättä juo ollenkaan, tai jos juo, ne ei koskaan vedä perseitä, eikä ainakaan uhoa tai tappele, kotona ne katsoo telkkarista musiikki-ohjelmia, luonto-dokumentteja, poliittisia tai yhteiskunnallisia ohjelmia tai sit niillä ei oo telkkaria ollenkaan. Ne osaa laittaa ite ainakin jotain perus-ruokaa, osa on jopa kasvisyöjiä ja tosi taitavia kokkeja, ne juo ruuan kanssa vettä, mehua, limukkaa tai mitä vaan. Ne pukeutuu omalaatusesti, osa kirpparivaatteisiin, osa siihen mitä on ollu kaapissa viimeset 5 vuotta ja osa itetehtyihin/ koristeltuihin vaatteisiin. Ne ilmasee persoonastaan paljonkin niin ulkonäöllisesti kuin myös erillaisilla keinoilla, kuten musiikilla, taiteella tai näyttelemällä. Niitten tukka elää omaa elämäänsä eikä varmaan oo ees nähny kampaajaa koskaan, ellei se oo ollu kaveri ja kotikone jolla vedetään irokeesi. Nämä miehet harrastaa myös kaikenlaista kierrätyksestä instrumenttien soittamiseen ja kivien keräilyyn. Nämä miehet ovat usein herkkiä persoonia ja näyttävät tunteensa melkein samoin kuin naiset.
Nämä miehet ei oo kovia panemaan. Ne ei halua seksiä vasta ku on tutustuneet suhun kunnolla ja ovat varmoja että välillenne kehkeytyy oikeasti suhde. Ensimmäiset kerrat sängyssä menee silti niin ettei mies saa sitä seisomaan koska sitä jännittää niin paljon.
Mies ei halua oudoissa paikoissa eikä asennoissa, vaan tykkää rakastella sängyssä. Näillä miehillä on yleensä niin paljon muuta mielessä ettei ne yksinkertaisesti ajattele edes seksiä. Nämä miehet oikeasti rakastaa sinua, sinuna, eikä edes huomaa jos ette harrasta seksiä ollenkaan. Kunnes sinä teet taas aloitteen.

Varmasti miehistäkin löytyy poikkeuksia, tämä ei ole yleistävä viesti, ei missään tapauksessa, eikä tarkoitus ole loukata ketään ja toivonkin että osaattee lukea tämän huumorilla yms yms, tulipahan vain mieleen kirjoittaa tästä tämän sopivan aiheen yhteyteen =)

Hirveästi kyllä kiinnostaa teidän kokemukset,oletteko huomanneet tai todenneet saman, tai osaatteko määritellä vileä jonkin selkeän ryhmän?

tuo sun vaihtoehto 2 on just niinkuin mun mies, mutta pukeutuu kyllä siististi ja ostaa uusia vaatteita aina ja pitää huolta muutenkin ulkonäöstään. muuten osu tosi hyvin kuvaelma :)

Alkuperäinen kirjoittaja poppari:
hmm... mä olen myös miettiny sellasta, et se miehen "aina valmius" liityy selkeesti hirveesti myös siihen miehen ulkomuotoonki...
Oon tehny havaintoja omien, ystävien ja läheisten ihmisten kokemuksien perusteella erillaisista miehistä ja niiden ulkoisesta olemuksesta suhteessa niihen seksuaaliseen libidoon ja todennut ainakin 2 selkeesti erillaista ryhmittymää.

1. Vähän sellaset aika yksinkertaisten mut ikäänku pahikset jotka juo paljon, käy sellasis teini-disko baareis, uhoaa kännissä toisille miehille, kotona tuijottaa telkkarista urheilua, ei osaa laittaa ruokaa vaan syö kaikkea valmista tai sitä mitä tyttöystävä laittaa, ja juo ruuan kanssa aina maitoa, pukeutuu perus-siististi ja korkeintaan ilmasee jotain omasta persoonastaan leikkaamalla hieman erillaisen tukan=samanlainen kuin kaikilla kavereilla. Nämä miehet harrastaa salilla lihastensa kasvattamista sen kaljanjuonnin lisäksi tai kompensoinniksi. Nämä miehet näyttää tunteensa ostamalla sinulle kukkia, kunhan olet ensin kinunnut niitä jo jonkin aikaa,ai puollustamalla sinua baarissa vetämällä turpaan vieressä tanssinutta miestä koska luuli hänen ahdistelevan sinua.Nämä miehet ovat jotenkin ennalta arvattavia, eikä niistä saa kauheasti haastetta eikä sielullista kumppanuutta, Mutta nämä miehet on kovia panemaan! Mies haluaa heti ensitreffeillä ja sen jälkeen aina ja koko ajan ja jokapaikassa. Ja yleensä niillä on iso muna. Ja ne ajattelee seksiä tauotta, unissaanki.

2. Miehet joissa ei oo mikään ennalta-arvattavaa ja joissa on haastetta. Miehet jotka ei välttämättä juo ollenkaan, tai jos juo, ne ei koskaan vedä perseitä, eikä ainakaan uhoa tai tappele, kotona ne katsoo telkkarista musiikki-ohjelmia, luonto-dokumentteja, poliittisia tai yhteiskunnallisia ohjelmia tai sit niillä ei oo telkkaria ollenkaan. Ne osaa laittaa ite ainakin jotain perus-ruokaa, osa on jopa kasvisyöjiä ja tosi taitavia kokkeja, ne juo ruuan kanssa vettä, mehua, limukkaa tai mitä vaan. Ne pukeutuu omalaatusesti, osa kirpparivaatteisiin, osa siihen mitä on ollu kaapissa viimeset 5 vuotta ja osa itetehtyihin/ koristeltuihin vaatteisiin. Ne ilmasee persoonastaan paljonkin niin ulkonäöllisesti kuin myös erillaisilla keinoilla, kuten musiikilla, taiteella tai näyttelemällä. Niitten tukka elää omaa elämäänsä eikä varmaan oo ees nähny kampaajaa koskaan, ellei se oo ollu kaveri ja kotikone jolla vedetään irokeesi. Nämä miehet harrastaa myös kaikenlaista kierrätyksestä instrumenttien soittamiseen ja kivien keräilyyn. Nämä miehet ovat usein herkkiä persoonia ja näyttävät tunteensa melkein samoin kuin naiset.
Nämä miehet ei oo kovia panemaan. Ne ei halua seksiä vasta ku on tutustuneet suhun kunnolla ja ovat varmoja että välillenne kehkeytyy oikeasti suhde. Ensimmäiset kerrat sängyssä menee silti niin ettei mies saa sitä seisomaan koska sitä jännittää niin paljon.
Mies ei halua oudoissa paikoissa eikä asennoissa, vaan tykkää rakastella sängyssä. Näillä miehillä on yleensä niin paljon muuta mielessä ettei ne yksinkertaisesti ajattele edes seksiä. Nämä miehet oikeasti rakastaa sinua, sinuna, eikä edes huomaa jos ette harrasta seksiä ollenkaan. Kunnes sinä teet taas aloitteen.

Varmasti miehistäkin löytyy poikkeuksia, tämä ei ole yleistävä viesti, ei missään tapauksessa, eikä tarkoitus ole loukata ketään ja toivonkin että osaattee lukea tämän huumorilla yms yms, tulipahan vain mieleen kirjoittaa tästä tämän sopivan aiheen yhteyteen =)

Hirveästi kyllä kiinnostaa teidän kokemukset,oletteko huomanneet tai todenneet saman, tai osaatteko määritellä vileä jonkin selkeän ryhmän?

Tämän yhteenvedon on siis tehnyt nainen, jonka miestä ei kiinnosta niin usein harrastaa seksiä
:whistle:

1. juo paljon ja juo ruuan kanssa aina maitoa, Nämä miehet harrastaa salilla lihastensa kasvattamista sen kaljanjuonnin lisäksi tai kompensoinniksi. Mutta nämä miehet on kovia panemaan! Mies haluaa koko ajan ja jokapaikassa. Ja yleensä niillä on iso muna. Ja ne ajattelee seksiä tauotta, unissaanki.

Tuon verran osui oikeaan.

2. Miehet joissa ei oo mikään ennalta-arvattavaa ja joissa on haastetta. eikä ainakaan uhoa tai tappele, kotona ne katsoo telkkarista musiikki-ohjelmia, luonto-dokumentteja, poliittisia tai yhteiskunnallisia ohjelmia tai sit niillä ei oo telkkaria ollenkaan. Ne osaa laittaa ite ainakin jotain perus-ruokaa, tosi taitavia kokkeja,
Ne pukeutuu omalaatusesti, , osa siihen mitä on ollu kaapissa viimeset 5 vuotta . Ne ilmasee persoonastaan paljonkin niin ulkonäöllisesti kuin myös erillaisilla keinoilla, kuten musiikilla. Niitten tukka elää omaa elämäänsä eikä varmaan oo ees nähny kampaajaa koskaan, ellei se oo ollu kaveri ja kotikone jolla vedetään irokeesi. Nämä miehet harrastaa myös instrumenttien soittamiseen.
Ne ei halua seksiä vasta ku on tutustuneet suhun kunnolla.
. Nämä miehet oikeasti rakastaa sinua, sinuna,

nämä osui mieheeni tuosta toisesta kohdasta.

Mulla on taas kaikki ollet aika tuollaisia ykkösiä. Nykyisestä (jonka kanssa oltu kohta 11 vee :) ) voin sanoa että muuten kuvaus pitää aika hyvin paikkansa paitsi ettei ole yksinkertainen, ei enä nykyään juo paljoa tai käy baareissa ylipäätään, ei käy salilla (tai harrasta mitään muuta kuin penkkiurheilua). Eikä todellakaan leikka hiuksia kuin kaverit. Ilmaisee kyllä hyvinkin paljon tunteitaan (tämä yhtenä suurimpana eroavaisuutena kuvaukseesi), eli sielullista kumppanuutta ja haastetta kyllä löytyy, mutta se ei varmasti näy ulospäin. Ja kyllä, juo aina maitoa ja ajattelee seksiä, unissaankin :D Ja kakkoskuvauksesta ei taas sovi tosiaan oikein mikään, paitsi tuo että rakastaa minua :D Mutta huomaa todellakin jos ei ole seksiä, ja tekee aloitteita!

Mutta sanoisin siis että oli minusta todella hauskat ja hyvin pitkälti paikkansa pitävät! Kakkostyypistä ei ole juurikaan kokemuksia, mutta noita ykkösiä on kyllä miehen kaveripiirissäkin pilvin pimein (tai no en minä tiedä ajatteleeko ne seksiä koko ajan...).

Minä: onko sulla p*llu aina mielessä kun koko ajan kärtät sitä?
Mies: no sillon kun meni moottorikelkan kanssa jalka poikki niin sillon ei ollu..ku vasta sitten kun pääsin sairaalaan

Vanha vitsi mut joo, kyllä toi aikalailla on aina valmiina. Otan sen kohteliaisuutena :xmas:

ei varmaan ole, en ole minäkään eikä tarvitse ollakaan eikä silti seksielämä ole puutteellista. kieltäytyäkin voi monella tapaa, ei mitään jyrkkää ein karjaisua ja selän kääntämistä vaan toisen voi ottaa lähelleen siitä huolimatta ettei juuri sillä hetkellä haluakaan. meillä molemmilla joskus töissä sen verran rankkoja jaksoja ettei tulisi mieleenkään vetää herneitä nenään jos toinen ei haluakaan. Mutta seksuaalinen torjuminen ei tarkoita totaalista torjumista vaan tosiaan sitä siitä huolimatta ja varsinkin silloin voi nukkua tiiviisti toisessa kiinni ilman taka-ajatuksia

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei varmaan ole, en ole minäkään eikä tarvitse ollakaan eikä silti seksielämä ole puutteellista. kieltäytyäkin voi monella tapaa, ei mitään jyrkkää ein karjaisua ja selän kääntämistä vaan toisen voi ottaa lähelleen siitä huolimatta ettei juuri sillä hetkellä haluakaan. meillä molemmilla joskus töissä sen verran rankkoja jaksoja ettei tulisi mieleenkään vetää herneitä nenään jos toinen ei haluakaan. Mutta seksuaalinen torjuminen ei tarkoita totaalista torjumista vaan tosiaan sitä siitä huolimatta ja varsinkin silloin voi nukkua tiiviisti toisessa kiinni ilman taka-ajatuksia

Justiinsa näin.

Kyllä minunkin mies kieltäytyy, jos ei jaksa/huvita tms... Joskus vähän suuttuneenakin mörähtää, että "haluan nyt nukkua" tai päivisin jos lähentelen, niin siirtää mut vaan kauemmas....

Tai olen yleensäkin huomannut, että JOS HÄN SAA TEHDÄ ITSE ALOITTEEN niin sitten kiinnostaa (ja vaikka mua ei kiinnostais niin tekee kaikkensa, että suostuisin), mutta jos minä ehdin ehdotella niin sitten ei ole niinkään halukas... mistä lie johtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Myös täältä löytyy mies joka ei todellakaan ole aina valmis!!!! :attn:
Nukkuminen menee elämässä kaiken muun edelle! Jos väsyttää silloin nukutaan eikä todellakaan harrasteta seksiä! Lisäksi mies aina ihmettelee kavereitaan kun niillä ei kuulemma ole muu asia mielessä kuin seksi 24/7! :o :D

Niinhän miehillä vissiin kuuluiskin olla. Mutta mä olen saanut tällaisen harvinaisen yksilön napattua. Valitettavasti itse kuulun myös harvinaisiin naisiin jotka ovat "aina valmiina"!! :p

Mulla on sama ongelma kuin sulla.

Sä ootkin härkä ilmeisesti? :D

Kyllä se on, mutta nyt on tehtaalla ollut 12tuntista vuoroa (yövuoro) pari viikkoa putkeen, joten voimat on mennyt sinne... Asia kaiketi korjaantuu viikonloppuna, kun lähdetään kahdestaan reissuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
tuli tosta yhestä ketjusta mieleen kun siellä oli et "joo heti heppi tanassa olis valmiina" ja ikinä ei kuulemma kieltäydytä jne..

mulla taitaa olla kyllä kummallinen mies kun se kieltäytyy jos ei huvita tai on väsyny..

tiedän toisenki miehen joka kuulemma saattaa sanoo et "joo ei huvita nyt"

onko kellään miestä joka ei ajattele seksiä 24/7?, vai onko kaikilla sellanen mies et kun vähän vilahtaa jotain niin jo on menoa..

Kyllä se on, yhdessä on oltu pitkään, yli 16 v, ihan nuoruudenrakkaus :).

Alkuperäinen kirjoittaja nuoruudenrakkaus:
tuli tosta yhestä ketjusta mieleen kun siellä oli et "joo heti heppi tanassa olis valmiina" ja ikinä ei kuulemma kieltäydytä jne..

mulla taitaa olla kyllä kummallinen mies kun se kieltäytyy jos ei huvita tai on väsyny..

tiedän toisenki miehen joka kuulemma saattaa sanoo et "joo ei huvita nyt"

onko kellään miestä joka ei ajattele seksiä 24/7?, vai onko kaikilla sellanen mies et kun vähän vilahtaa jotain niin jo on menoa..

Kyllä se on, yhdessä on oltu pitkään, yli 16 v, ihan nuoruudenrakkaus :).

Siis aina valmiina, eikä tarvi ees vilauttaa.

No mulla ainakin on mies se joka suhteessa "pihtaa" ;) Se tekee rankkaa duunia, paljon ylitöitä ja lopun ajan on tosissaan mukana kotitöissä ja lasten kanssa. Kaiken tuon jälkeen ei ole ihme, että kun illalla päästään sänkyyn niin ei tosiaan ole heppi tanassa vielä seksiä haluamassa, pikemminkin tosiaan työntää minua kauemmas että saa edes hetken rauhan. Meillä kyllä seksissä laatu korvaa määrän, ja hyvä niin. :heart: (mutta kyllähän se nyt vähintään kerran viikossa pitää pukille päästä ;))muoks.

Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Myös täältä löytyy mies joka ei todellakaan ole aina valmis!!!! :attn:
Nukkuminen menee elämässä kaiken muun edelle! Jos väsyttää silloin nukutaan eikä todellakaan harrasteta seksiä! Lisäksi mies aina ihmettelee kavereitaan kun niillä ei kuulemma ole muu asia mielessä kuin seksi 24/7! :o :D

Niinhän miehillä vissiin kuuluiskin olla. Mutta mä olen saanut tällaisen harvinaisen yksilön napattua. Valitettavasti itse kuulun myös harvinaisiin naisiin jotka ovat "aina valmiina"!! :p

mä kans!! meillä on minä se aktiivisempi osapuoli..

mä kuulun kans tähän samaan porukkaan...

Yhteistyössä