Onko ihan pakko jos ei halua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Mennä anoppilaan nimittäin :o Tyttö ja isäntä on siellä, mun pitäisi huomenna mennä perässä...isäntä tulis mun kanssa sitten lauantaina kotiin ja tyttö sunnuntaina, meillä on silloin molemmilla töitä ja tarha kiinni joten siksi jää vielä.
Mutta kun mä en halua mennä |O Mun puolesta ukko saa olla siellä äiteen hoidettavana, tyttöä on tietysti ikävä mutta sunnuntainahan sen tosiaan vasta kotiin saa enkä mä jaksa sitä kiukuttelua, kun äiti on niin tyhmä ja mummi paras. Eikä asiaa auta yhtään se verinen yhteenotto appiukon kanssa, ei vaan jaksa sitäkään ja sen ylemmyydentuntoista paremmuutta :headwall:

Niin että saisinkohan vaan jäädä kotiin ja maistella huomenna ihan rauhassa lahjaviiniä :D ? Ja olis tuolla muutakin vielä tyttöjen illan jäljiltä :p

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Juu, mahatautiahan on nyt liikkeellä, ette olis vaan sairastunut siihen..
Soita anopille ja harmittele, et olisit kyllä NIIIIN mielelläsi muuten tullu :saint:

Ja sitten paranen ihmeellisesti sen verran että pikaseltaan jaksan ajella sinne huomenna hakemaan ukon kotiin :D Pakko seki hakea, että selviää sunnuntaiksi töihin :o Kele.

Ei siinä anopissa mitään vikaa.. :whistle: Ei vaan tunnu hyvältä olla siellä, appiukko on niin koiranoksennus kuin voi ja kaikki on niin mahtavaa, muodollista ja tärkeää :x Tosi ahdistavaa, mieskin on sitä kyllä sanonut ettei ole kovinkaan rentoa porukkaa siinä mielessä.

Niin että jospa mä nyt sitten jään kotiin viinipullon kanssa...Ei täältä sais yllätysvieraita mihin vedota :D ?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
appiukko on niin koiranoksennus kuin voi ja kaikki on niin mahtavaa, muodollista ja tärkeää :x

Ihanaa! Löytyy kohtalotoveri :hug:

Tervetuloa veneeseen;)

Niin oliko niitä vapaaehtosia:D Grillatavat on jo hommattu:D

Ja miksi mä en pääse kirjautuun:o

Yhteistyössä