Onko ilmoituksessani jotain vikaa (linkki)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _Anni3__
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26229990]Valitettavasti se nyt vaan on tosiasia että vaunut on 2010 mallia vaikka olisit ne ottanutkin käyttöön 2012 tammikuussa.
Ja käytetty on vuoden verran joten ei voi olla uudenveroiset.[/QUOTE]

mun on kylöl ihan pakko sanoa, että esim. minä en katso/katsonnut vuosimallia. mitä helkkarin väliä mikä vuosimalli se on? oikeasti....mutta en kyll ihmettele yhtään kun joillekin se on hyvinkin tärkeä ja haalöaeidenkin kuosi on oltava just uutus...ihan naurettava mun mielest (mutt se on va mun mielipide)

[QUOTE="Hanna";26230470]Laitapa vielä tarkka malli ja mittoja:) Ne ainakin itse haluaisin tietää samantien, kun kyselyn jos laittaa niin aina pitää vahdata sitä vastausta...[/QUOTE]

lisätty kohteeseen :)

Myin huutonetissä viime syksynä Teutonia Prestiget vm. 2010 yli 400e hintaan. Vaunut olivat olleet käytössä vähän yli vuoden.

Teutoniat ovat laadukkaat vaunut myös käytettynä ja joka vähänkin ymmärtää mitä vaunut uutena maksavat ei ainakaan hinnasta kitise. Mielestäni menevät nyt alihintaan. Meilläkin oli nirhaumia työntäaisan huopaosissa mutta muuten olivat uudenveroiset. Ostaja kehui kuinka siistinä olin pitänyt vaunut. Jos ovat noinkin uudet ja siistit, hinta ei ole paha todellakaan. Ihmeellinen se ajatus että vuoden käytetyt vaunut pitäisi saada melkein ilmaiseksi.

Vaunut olivat myynnissä n kuukauden mutta lopulta löysivät ostajansa. Vaunujen kuosikin voi vaikuttaa. Usein vaunuostaja myös miettii aikansa ja selaa vaihtoehtoja ennenkuin ostaa heti. Malttia vain.

Myin huutonetissä viime syksynä Teutonia Prestiget vm. 2010 yli 400e hintaan. Vaunut olivat olleet käytössä vähän yli vuoden.

Teutoniat ovat laadukkaat vaunut myös käytettynä ja joka vähänkin ymmärtää mitä vaunut uutena maksavat ei ainakaan hinnasta kitise. Mielestäni menevät nyt alihintaan. Meilläkin oli nirhaumia työntäaisan huopaosissa mutta muuten olivat uudenveroiset. Ostaja kehui kuinka siistinä olin pitänyt vaunut. Jos ovat noinkin uudet ja siistit, hinta ei ole paha todellakaan. Ihmeellinen se ajatus että vuoden käytetyt vaunut pitäisi saada melkein ilmaiseksi.

Vaunut olivat myynnissä n kuukauden mutta lopulta löysivät ostajansa. Vaunujen kuosikin voi vaikuttaa. Usein vaunuostaja myös miettii aikansa ja selaa vaihtoehtoja ennenkuin ostaa heti. Malttia vain.

kiitos vastauksestasi! :) ehkä olen vain hieman hätäinen. Kyseessä on tosiaankin laadukkaat vaunut joista olemme maksaneet melkein 700 euroa! Tarkoitus ei ole kuitenkaan saada mitään kiskurihintoja vaan hyvät vaunut kiertoon seuraavalle :)
Katsoin huuto.netistä niin siellä on tällä hetkellä aika paljon teutonian vaunuja myytävänä..sekin voi vaikeuttaa myyntiä.. :/

Olet kyllä saanut hyvän hinnan vaunuistasi! Mielestäni meidänkin vaunut ovat vielä paremmassa kunnossa mitä kuvat antaa ymmärtää. Tuntuu että ihmisten mielestä sana käytetty tarkoittaa puhkikulunutta. Itse ainakin pidän kalliista vaunuista hyvää huolta enkä jätä esim ulos tai visko autoon vaan käsittelen varovasti!

hintaja huudon aukioloaika on mun mielestäni pielessä. Itse en maksais noista noin paljoa.

kohteessa on siksi noin pieni aukioloaika kun en voi laittaa osta heti-hintaa koska en ole huuto plussan käyttäjä. Jos huutoaika on kaksi viikkoa niin ihmiset huutelee joka tapauksessa vasta viime tingassa.
Mikä olisi mielestäsi ollut sopivampi hinta? mielenkiinnosta kyselen :)

kohteessa on siksi noin pieni aukioloaika kun en voi laittaa osta heti-hintaa koska en ole huuto plussan käyttäjä. Jos huutoaika on kaksi viikkoa niin ihmiset huutelee joka tapauksessa vasta viime tingassa.
Mikä olisi mielestäsi ollut sopivampi hinta? mielenkiinnosta kyselen :)

No mä laittaisin lähtöhinnaksi maksimissaan 150e ja sitte kymmenen euron korotuksilla ylöspäin.

Oletkohan tietoinen paljonko muista teutonian vaunuista siellä pyydetään?
Torissakin myynnissä samantyyliset,vuoden vanhemmat 300e!

kun paat muita myyjiä alemman lähtöhinnan niin saat todennäköisemmin ostajia. Ja kun paat näyteikkunaan niin sun ilmoituksen huomaa useampi ihminen niiden muiden samanmerkkisten vaunujen joukosta. Ja kun laittasit vähä pitemmän myyntiajan niin ehtis niitä huutajia olla enemmän. Näin mä tekisin mutta sä saat tietysti tehdä kuten haluat.

kun paat muita myyjiä alemman lähtöhinnan niin saat todennäköisemmin ostajia. Ja kun paat näyteikkunaan niin sun ilmoituksen huomaa useampi ihminen niiden muiden samanmerkkisten vaunujen joukosta. Ja kun laittasit vähä pitemmän myyntiajan niin ehtis niitä huutajia olla enemmän. Näin mä tekisin mutta sä saat tietysti tehdä kuten haluat.

totta, kiitos neuvoista :) pelkään vaan että liian alhainen lähtöhinta karkottaa huutajat kun ne luulee että kauppaan jotain rikkinäisiä/kulahtaneita vaunuja..

totta, kiitos neuvoista :) pelkään vaan että liian alhainen lähtöhinta karkottaa huutajat kun ne luulee että kauppaan jotain rikkinäisiä/kulahtaneita vaunuja..

ei karkoita, ennemmin se lisää kiinnostusta. Moni jättää huutamatta vain siksi että lähtöhinta on liian korkea. TÄmän sanon omasta kokemuksesta. Mutta kun laittaa alhaisen lähtöhinnan niin tärkeetä on laittaa se kohde näyteikkunaan että mahdollisimman moni näkee sen ja mahdollisimman moni huutaa sitä. Sillon vaunujen kauppasumma kohoaa tarpeeksi.

Kauhean alhaista hintaa en viitsi laittaa kun ei ole käytössä hintavarausta ja alle 200 euroon en niitä kyllä viitsi myydä :/

Nyt laitoin näyteikkunaankin niin huomataan :)

yks kysymys liittyen sun muihin kohteisiin... Miks laitat uusretro kuvaukseks jos se ei ole sitä? mun mielestä ainakaan kaikki missä on jotain elukoiden kuvia ei ole uusretroja!

ps. uusi vaunuilmoitus houkuttelisi ostamaan ne jos vaan olisi tarvetta, hyvä! :)

Yhteistyössä