Onko ilmoituksessani jotain vikaa (linkki)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _Anni3__
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monet huutavat vasta viimeisenä päivänä, koska jos huutaa pari vkoa ennen ja välissä tuleekin uusia parempia vaunuja myyntiin niin harmittaa ja voi vaan toivoa että joku tekee paremman tarjouksen.

Minusta ongelma on tuotteen sijainti. Kun ostaa jotain noin kallista, haluaa nahda etta kaikki on kunnossa ja saa tuotteen varmasti. Eli itse ostaisin vaunut vain noutona, kotiani lahelta.

Uusi ilmoitus on ihan hyvä ja uskoisin että tuolla meneekin. Itse en käyttäisi sanaa uudenveroinen selkeästi käytetyistä vaunuista, käyttö kun näkyy ainakin renkaista ja tosiaan vaunuissa on kauneusvirhe. Minä myin vaunut Tori.fi- sivuston kautta ja sain hyvän hinnan. Monikaan ei enää tänä päivänä halua käyttää anonyymia huutonettiä, mistä huudat jotain kuin sikaa säkissä, vaan mieluummin esim. tori.fi- sivustia, jossa viesti menee suoraan myyjän sähköpostiin tai peräti voit soittaa suoraan myyjälle ja kysellä ja sopia. Hinnaksi kannattaa laittaa reilusti se mitä vaunuista haluaa tai vaikka hieman enemmänkin ja "tai tarjous" lauseke perään.

Aika paljon auttaisi oikeinkirjoitus, isot ja pienet kirjaimet, välilyönnit välimerkkien jälkeen jne. En uskaltaisi ostaa tavaraa myyjältä jonka kirjoitus on apukoulutasoa. Lisäksi häiritsee tuo kiire myydä (oletko jotenkin epätoivoinen?). Hinta tuntuisi olevan ihan kohdallaan jos hometta ei löydy.

[QUOTE="Jeera";26233579]Aika paljon auttaisi oikeinkirjoitus, isot ja pienet kirjaimet, välilyönnit välimerkkien jälkeen jne. En uskaltaisi ostaa tavaraa myyjältä jonka kirjoitus on apukoulutasoa. Lisäksi häiritsee tuo kiire myydä (oletko jotenkin epätoivoinen?). Hinta tuntuisi olevan ihan kohdallaan jos hometta ei löydy.[/QUOTE]

haha, haluisin nähdä sinun tekemän täydellisen ilmoituksen :D
MINULLA ei ole kiire myydä, mutta useat huutajat haluavat mahd. pian tuotteen itselleen!

Kiitoksia kaikille neuvoista! Tarkoitus ei ollut mainostaa kohteitani, joku joka osaa voi vaikka poistaa tämän keskustelun? ylläpito?

Yhteistyössä