Onko isoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissifani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sinä olet niin komea,syötävä! Ai haluanko muuta? Haluan! Haluan tuntea kiihkosi kun seisot takanani,minun nojatessa baaritiskiin. Haluan tuntea olevani haluttu ja että osoitat sen myös minulle monin pikku elein!

Suutelen sinua kiihkeästi otan toisella kädellä tiukan otteen pyllystäsi ja painan sinut tiukasti etumustani vasten... Huomaatko kuinka baarimikko hämmentyy... Kun baarimikko tekee paukkuasi tulen taksesi suutelen varovasti kaulaasi. Kokeilen kädellä reiden sisä puolelta mihin sukka loppuu... Kuiskaan korvaasi haluan sinut... otan lanteistasi kiinni ja painaudun sinua vasten... Baarimikko keskeyttää meidät...

Hieman punastuen otan baarimikon tekemän juoman..samalla hän iskee silmää hymyillen. Tunne kuuman kätesi reidelläni,lähellä sykkivää ja kiimaista vakoani! Otan lasistani kirsikan ja laitan sen punaisten huulieni väliin...käännyn sinua päin ja suutelen sinua samalla antaen osan kirsikasta suuhusi,kuinka kiihoittavalta se tuntuukaan. Painan halusta kipeät rintani sinua vasten...näetkö kuinka nännini kovenevat katseestasi...

Minä olen oikeasti nainen! Joku feikki vastasi puolestani :(( tyhmää tuollainen! Kiitos sinulle mies32 kivasta juttelu hetkestä,en viitsi tänne enää kirjoitella,kun tälläistä on :(