Onko isoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissifani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään minäkin isorintaisista naisista. Tulet juuri suihkusta pyyhe ympärilläsi, tulen taaksesi annan pyyhkeen pudota lattialle, vien käteni mahtaville rinnoillesi suutelen niskaasi, kaulaasi samalla kun hieron nännejäsi. Huokaat syvään nännisi alkavat kasvaa/kovettua, siirrän toisen käteni jalkojesi väliin ja tunnen kuinka kostea olet, se ei ole enää suihkun kosteutta, tuon sormen suuhusi annan maistaa kosteuttasi. Hieron itseäni ihania pakaroitasi vasten, samalla kun sormeni hieroo klitoristasi. Käännän sinut ympäri menen polvilleni ja teen kielelläni sinulle orgasmin. Nyt on minun vuoroni laitat peniksen suuhusi, imet ihanasti samalla kun hierot pallejani. En kestä enää pitkään, huomaat sen laitat peniksen rintojesi väliin, laukean spermaa lentää kaulallesi ja valuu siitä rintojesi väliin jatkat hieromista liukkailla rinnoillasi eikä penikseni ehdi paljoa veltostua kun se alkaa jäykistyä uudestaan. Otan kädestäsi kiinni ja vien sinut makuuhuoneeseen missä rakastellaan aamuun asti. Olisi halukkaita toteuttamaan ?

Olen keskikokoisten rintojen ja normaalikokoisten naisten perään. En tarvitse jättisuuria rintoja. Ne eivät minua kiinnosta. Pääasia, että nainen on hedelmällinen.

ei todellakaan ole tavoite mahdollisimman isot rinnat ja nännit, vaan seksi on muutakin kuin tissejä, isoin sukupuolielin on aivoissa, mielihyväkeskuksessa. Jotka etsii isoja tissejä ovat vielä äidistä vieroitusvaiheessa, kun pienikokoiselle lapselle jää alitajuntaan mielikuva isosta rehevästä mättäästä, mistä tihkuu maitoa