Omassa tapauksessa en ostaisi,2006 uutena ostetut briot on vieläkin huippukunnossa,takkiin mä siinä vaan ottaisin jos ne nyt möisin pois ja ostaisin uudet tilalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä yritän ajatella asioista ekologisesti, ja mun mielestä åbon tapa myydä vanhat uudelle käyttäjälle on ekologista ja järkevää, vaikka vaunut/rattaat ovatkin vaihtuneet tiheästi.
Mistäpä niitä käytettyjä hyväkuntoisia rattaita tulisi, jos jokainen käyttäisi yksiä ja samoja lapselta toiselle, ja säilyttäisi niitä varastossaan mahdollista seuraavaa lasta varten?
Meillä on jäljellä enää ne Ponyt, joten jos vielä vauvoja tulee, niin muutamien uusien rattaiden osto on edessä taas.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niinpä. Joten eikun vaan vaunuja shoppailemaan, se siis lienee lopultakin kaikista ekologisin vaihtoehto! Ps.meidän vaunut saatiin käytettynä(olivat olleet kahdella lapsella) ja ovat nyt siis palvelleet vielä meidänkin lapsen. Ja vaunut menevät edelleen käytöön eräälle perheelle mummola vaunuiksi koska ovat vielä ihan ok.kunnossa. Etenkin vaunukoppa, koska sen käyttöikä on niin jumalattoman lyhyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niinpä. Joten eikun vaan vaunuja shoppailemaan, se siis lienee lopultakin kaikista ekologisin vaihtoehto! Ps.meidän vaunut saatiin käytettynä(olivat olleet kahdella lapsella) ja ovat nyt siis palvelleet vielä meidänkin lapsen. Ja vaunut menevät edelleen käytöön eräälle perheelle mummola vaunuiksi koska ovat vielä ihan ok.kunnossa. Etenkin vaunukoppa, koska sen käyttöikä on niin jumalattoman lyhyt![]()
Joku on ne teidänkin vaunut kuitenkin joskus uutena ostanut
Ehkä juuri minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:okei.No toi sun logiikkas on aika mielenkiintoista mutta ihan sama...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niinpä. Joten eikun vaan vaunuja shoppailemaan, se siis lienee lopultakin kaikista ekologisin vaihtoehto! Ps.meidän vaunut saatiin käytettynä(olivat olleet kahdella lapsella) ja ovat nyt siis palvelleet vielä meidänkin lapsen. Ja vaunut menevät edelleen käytöön eräälle perheelle mummola vaunuiksi koska ovat vielä ihan ok.kunnossa. Etenkin vaunukoppa, koska sen käyttöikä on niin jumalattoman lyhyt![]()
Joku on ne teidänkin vaunut kuitenkin joskus uutena ostanut
Ehkä juuri minä![]()
okei.No toi sun logiikkas on aika mielenkiintoista mutta ihan sama...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:okei.No toi sun logiikkas on aika mielenkiintoista mutta ihan sama...
Mutta eikö se muka mene niin, että joku on aina se eka omistaja? Myy/antaa vaunut sitten pois, joku toinen käyttää niitä, ja ehkä myy ne edelleen jollekin toiselle käytettäväksi....jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Punatucca:Meillä kummallekkin ostettu uudet..ja niiden välissä uudenveroisia monet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On aivan järjetöntä. Suhteellisuudentaju on jotenkin mennyt jos elämä pyörii ihan rattaiden ja haalareiden ympärillä.