Onko järkee vai ei ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Kun tekisi mieli ottaa elisan puhepaketti puhelimen kera, ja kuukausi maksu olisi 25.89e /kk mutta sen kun laskee 24kk ajalta niin johan tulee luurille hintaa.

Sisältäähän tuo hinta ne puhelutkin mutta mitä sitten kun se 24kk on maksettu, onko kuukausi maksu silti sama vai mitä tapahtuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se ole kuin 614e:whistle:

no minusta se on aika paljon :whistle: tosin nyt mulla on sellanen etukäteen maksettava liittymä jota lataan saman summa kk että siinä mielessä olen harkinnut kun summa on kuitenkin sama
 

Yhteistyössä