K
kertokaa
Vieras
Mun suurin suru ja murheeni meidän suhteessa on kun mies asuu niin kaukana..
eli onko tälläsessä kaukosuhteessa mitään järkee nähdä toista aina sillon tällöin??!!
auttakaa mä en tiedä mitä tehdä,ikävä on välillä niin älytön,tämä on kuin kidutusta!
Mutta eihän tälläsessä ole mitään järkee vai onko???
Kokemuksia?!
eli onko tälläsessä kaukosuhteessa mitään järkee nähdä toista aina sillon tällöin??!!
auttakaa mä en tiedä mitä tehdä,ikävä on välillä niin älytön,tämä on kuin kidutusta!
Mutta eihän tälläsessä ole mitään järkee vai onko???
Kokemuksia?!