onko järkee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
Mun suurin suru ja murheeni meidän suhteessa on kun mies asuu niin kaukana..
eli onko tälläsessä kaukosuhteessa mitään järkee nähdä toista aina sillon tällöin??!!
auttakaa mä en tiedä mitä tehdä,ikävä on välillä niin älytön,tämä on kuin kidutusta!
Mutta eihän tälläsessä ole mitään järkee vai onko???

Kokemuksia?!
 
Jos se on joku murjaani sadantuhannen kilsan päässä nin ei oo järkeä.
Jos se on mies jonka kans olet seurustellut jo vaikka esim 3 vuotta niin mikä ettei toimisi.
Sensijaan jos olette tunteneet jonku 2 viikkoa -6 kk, niin sanoisin että ei onnistu.
 
Kaverilleni kävi niin, että tapasi lappalaisen miehen täällä Hesassa. Alkoivat soittemaan ja myöhemmin mies tuli käymään. Alkoivat seurustelemaan ja myöhemmin mies muutti tänne, vuokrasi oman kämpän. Seurustelivat ensin eri kämpistä käsin ja nykyään avoparina pienessä kivassa kaksiossa.
Tsemppiä sullekin, se voi hyvinkin onnistua jos olette tosissanne.
 

Yhteistyössä