Onko jokin asia mistä et voi puhua miehesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko jokin asia mistä et voi puhua miehesi kanssa?

Meillä on hyvin avoin suhde. Puhumme aivan kaikesta. Olemme vessakin yhtä aikaa, emme häpeile mitään. Rakastamme vain ihan älyttömästi ja on hienoa, että ei tarvitse peitellä mitään.

meillä aina arka aihe on jos satun huomauttamaan jostain kotitehtäviin liittyvästä asiasta.tai että voitko viedä noi sukat tai voitko nyt laittaa noi astiat tai muuta sellasta.. :laugh: :laugh:
se on se arka aihe..ei kestä yhtään..on ollut liian pitkään napanuorassa kiinni..

Ei oikeastaan... Jotku kaverien väliset asiat erikseen, tai no vois kyllä mutta se ei olis kovin reilua, ja itelläki on menneisyydessä pari asiaa, joista en koskaan tule kertomaan kellekään. En siis omalle miehellekään.

Ilmeisesti roskien viennistä....huomautin asiasta mutta kiltisti ne pussit odottaa eteisessä, jos ei ne kohta ala tarttua isännän matkaan niin menen ja levitän ne isännä puolelle sängylle :whistle:

Meillä kanssa puhutaan kaikesta, minulla on kuitenkin varmasti asioita joista en halua keskustella mieheni kanssa kuten omat seksuaali fantasiat :D ne on yksityisiä jopa mieheltä. Lisäksi joidenkin kavereiden kanssa läpikäymät kovat kokemukset pysyköön minun ja kavereiden välillä.

Periaatteessa voidaan, mutta kun ei koskaan EHDITÄ puhua, ja mies vielä luonteeltaan sellanen että vähintään ympyrää kävelee, hyvä jos edes samassa huoneessa, kun ei voi yhtään pysyä paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Periaatteessa voidaan, mutta kun ei koskaan EHDITÄ puhua, ja mies vielä luonteeltaan sellanen että vähintään ympyrää kävelee, hyvä jos edes samassa huoneessa, kun ei voi yhtään pysyä paikallaan.

Tuo meilläkin on usein hidasteena sille, että asioista puhutaan, kun ei EHDITÄ. Jos menee työvuorot sopivasti vaikka viikon verran, nähdään työpaikalla viisi minuuttia päivällä ja silloin sanotaan yleensä jotain päivän ruokaan tai lasten harrastuksiin liittyvää, ei käydä keskustelemaan =) Ja sitten kun se vapaa koittaa, onkin paljon puhuttavaa, =)

No en kerro miehelleni jos olen tuntenut vetoa johonkin toiseen mieheen! Siis vain tuntenut vetoa, en edes ajatuksissani koskaan asialle mitään tekisi. Mutta vaikka olen mieheni kanssa enkä kenenkään muun kanssa halua olla, en ole sokea viehättäville ja hyvännäköisille ihmisille. :)

Jos näen seksiunen, jossa on joku muu kuin mieheni, en viitsi sitäkään kertoa! :D Ja olen sanonut miehelle etten halua kuulla minäkään jos hän näkee seksiunia jostakusta muusta!!

En myöskään esimerkiksi kerro miehelleni siitä, että joskus ohimennen olen miettinyt miten elämäni olisi mennyt jos sittenkin olisin jäänyt exän kanssa yhteen ja tuntenut nostalgiaa (joka meni kyllä pian ohi! :)

Hyvään suhteeseen ei vaadita sokeaa ylirehellisyyttä!! .)

Entisistä suhteista ei puhuta. "Pääkohdat" tiedetään, mutta ei kiitos mitään yksityiskohtia. Ei kiinnosta kuinka mies on exänsä tavannut tms. Eikä mua kiinnosta mun exästä miehelle juttuja kertoa. Muuten jutellaan kaikkea, vaikka paskan koostumuksesta ;) .

Yhteistyössä