J
juupa juu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ihmettelen, kun tuttavaperheen 3½ ja 10kk lapset saavat valvoa hurjan myöhään. Menevät yleensä äitinsä kanssa nukumaan 24 tienoilla ja aamulla sitten nukkuvat pitkään. hyvähän se äidin kannalta,mut en tajua..
Mä taas en tajua mitä ihmeellistä tuossa on...? Siis mitä haittaa siitä niille lapsille on että heidän vuorokausirytmi on erilainen kuin sinun?
kyllähän se on jo tutkimuksissakin todettu, että alkuillan uni lisää pituuskasvua ja aikuisillakin uni silloin syvempää kuin myöhemmin yöllä...
Aha, meinaatko etta tuon vuoksi lapset ei kasvaisi tayteen mittaansa ja aikuisetkin henkisesti huonovointisia kun jaavat ilman alkuilllan unia
Ei mut nythan se selvisi: miksi monissa trooppisissa maissa ihmiset on lyhytkasvuisia? Ne valvoo liian myohaan; syovat illallisenkin iltauutisten aikaan. Eihan siita hyvaa seuraa! Ja Afrikkalaiset taas on pitkanhuiskeita kun sahkon puutteessa menevat petiin auringon laskettua. LOL
viisastele sä vaan. ei tää ollut muuten mun tekemäni tutkimus, että väärään osoitteeseen meni sun naljailu!