Onko joku käynyt hypistelemässä tai ostanut KappAhlin uuden haalarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi ei ole tarvetta moiseen. Muistan kyllä kun olet täällä oikein eritellyt hatusta lähtien minkä merkkisiä vaatteita sun lapsella on...ja vieläpä suunnilleen naapurinkin lapsen.
Kai se on sitä, että jollain pitää päteä..

Miksi kaikki pitää kokea pätemisenä? Joku on kiinnostunut viulumusiikista, toinen tykkää näteistä lastenvaatteista ja omistaa norsun muistin, eli ei unohda merkkejä, ostopaikkoja, yms. Erilaisia ollaan. Ja kivaahan se on, että on vaihtoehtoja: eri puku pihalle ja juhlaan niinsanotusti.

Joku tarve sulla kuitenkin on osallistua tällaisiin vaateketjuihin?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Onneksi ei ole tarvetta moiseen. Muistan kyllä kun olet täällä oikein eritellyt hatusta lähtien minkä merkkisiä vaatteita sun lapsella on...ja vieläpä suunnilleen naapurinkin lapsen.
Kai se on sitä, että jollain pitää päteä..

Miksi kaikki pitää kokea pätemisenä? Joku on kiinnostunut viulumusiikista, toinen tykkää näteistä lastenvaatteista ja omistaa norsun muistin, eli ei unohda merkkejä, ostopaikkoja, yms. Erilaisia ollaan. Ja kivaahan se on, että on vaihtoehtoja: eri puku pihalle ja juhlaan niinsanotusti.

Joku tarve sulla kuitenkin on osallistua tällaisiin vaateketjuihin?

Kuten sanottu, en tarkoita vain tätä keskustelua. Sähän harrastat muutenkin muiden lasten arvostelua, vaatteet taitaa olla pieni osa. vaikka mun lapsella ei kymmentä pukua eri tilanteisiin olekaan niin kyllä mua silti kiinnostaa talvivaatteet. ei ne mun lapset sentään alasti kulje.

( kateuskorttia odotellessa)

Kuten sanottu, en tarkoita vain tätä keskustelua. Sähän harrastat muutenkin muiden lasten arvostelua, vaatteet taitaa olla pieni osa. vaikka mun lapsella ei kymmentä pukua eri tilanteisiin olekaan niin kyllä mua silti kiinnostaa talvivaatteet. ei ne mun lapset sentään alasti kulje.

( kateuskorttia odotellessa)

Jos arvostelu on sitä, että ihmettelen miksi lapsi kulkee rikkinäisissä, täysin väärän kokoisissa ja keliin & tilanteeseen sopimattomissa vaatteissa joita ei edes viitsitä ikinä pestä, niin kyllä: arvostelen. Mielestäni se on väärin lasta kohtaan: sopivat, asianmukaiset vaatteet ovat lapsen perusoikeus. Collegehousut ja rikkinäinen t-paita eivät ole syksyisen sadekelin ulkoasu.

Muunlaista arvostelua en oo kyllä harrastanut. Tai no joo, en mä tykkää ilkeistä lapsista enkä välinpitämättömistä vanhemmistakaan.

Aijoo sekin menis pinjalle. Olihan se, ja toisella oli musta samanlainen. Kahden talven jälkeen heijastimet kärsineet ja haalistumaa, mutta edelleen reiätön =)
Ehkä osa täälä on vaan vähän enemmän materialisteja, allekirjoittanut ainakin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
hmm, missähän mun postit menee kun ei näy :D Ehkä haalin sen sitten jostain.
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3995184&styleid=3995169&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357363 toi sininen näyttää jännältä, voisin tykätäkin :)

paljon toi maksaa euroissa?

ostaisin tämän! http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=98939&qProductColorId=0&qNavigation=left_menu_boy_2&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=85&qvirtualClass=11&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&language_id=4&gender=2&qSiteId=3

:P

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=45575&qProductColorId=0&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=819&qStyle=&qSizeGroup=84&qvirtualClass=10&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&language_id=4&gender=1&qSiteId=3 meillä oli viimetalvena punaharmaana tää+harmaat housut. hintansa arvoiset, jotain 60e yht. alesta

Kävin jokin aikaa sitten katsomassa tuota haalaria, enkä oikein tykännyt. Ensinnäkin se jo antoi aika huonon kuvan, että kaikki esilläolleet haalarit oli jostain kohtaa likaisia. Eikä näyttänyt miltään hypistelylialta, vaan yhdessäkin saumassa näytti olevan jotain pysyvämpää likaa, esim. koneöljyä tms. Sen lisäksi haalarissa oli ihan kummalliset hihat, en ole ennen törmännyt sellaisiin. Hiha ikään kuin jatkui vielä ranteesta eteenpäin ohuempana kankaana, ja siinä oli reikä peukalolle. Tarkoitus vissiin, että se menee lapasen alle eikä ranne jää paljaaksi. Mutta omituinen silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kävin jokin aikaa sitten katsomassa tuota haalaria, enkä oikein tykännyt. Ensinnäkin se jo antoi aika huonon kuvan, että kaikki esilläolleet haalarit oli jostain kohtaa likaisia. Eikä näyttänyt miltään hypistelylialta, vaan yhdessäkin saumassa näytti olevan jotain pysyvämpää likaa, esim. koneöljyä tms. Sen lisäksi haalarissa oli ihan kummalliset hihat, en ole ennen törmännyt sellaisiin. Hiha ikään kuin jatkui vielä ranteesta eteenpäin ohuempana kankaana, ja siinä oli reikä peukalolle. Tarkoitus vissiin, että se menee lapasen alle eikä ranne jää paljaaksi. Mutta omituinen silti...

Toi hihajutska on iät ja ajat ollut käytössä erilaisissa urheiluvaatteissa ja on ainakin meidän perheessä erittäin hyväksi todettu. Muuten en voi kommentoida koko pukua, kun en ole kyseistä vaatetta livenä nähnyt.

Yhteistyössä