Siis nyt tänään jouduin hommamaan pesutupaan avaimen se käviki näppärästi. Hankaluuksia oven avauksen kanssa ku en tajunnut et sen yhden hetken avainta pitää naksauttaa et ovi aikaa et tähän ei sanottu miten se oven aukaisu tehdään raivoisasti renkutin sitä ja soitin samal isännöitsiän sihteerille et miks en saa ovea auki noh sit se aukes ni lopetin puhelun sieltä ei pitkään aikaa vastattu noh pääsin sisälle ja siellä oli teollista mallia olevat pesukoneet. Et siinä oli vähän ohjelmia et kauan niissä on noin keskimäärin pesuaika? Ja entäs yleensä kuivausrummussa ni osaan varata ne tunnit? Katoin varauslistaa ni yllättävän monet käyttää sitä. Siellä oli ohjelma kirjopyykille. Onko 60aste hyvä vai liikaa jos tollasella koneella pesee vai käykö 40astetta?