Onko joku laihtunut Alleilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allit pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Allit pois:
Ja kuinka paljon? Ja missä ajassa? Mikä oli lähtötilanne? Muita käyttökokemuksia kuulisin myös! =)

Mä olen kokeillut ja pidän ihan huuhaana. Laskin jopa vaikutuksen joka oli ihan naurettavan pieni. Sehän tehoaa vain osaan ruuan rasvasta. Ja jos ruoka on muutenkin laihiksella vähärasvaista niin eihän allilla ole edes mahdollisuuksia vaikuttaa paljon. Mä en laihtunut niillä yhtään enempää kuin pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla. Kun peloteltiin sillä rasvaripulilla niin eipä ollut mitään havaintoa. Söin ihan koemielessä kokonaisen Fazerin levyn Allin kanssa ja ei niin mitään ripulia...

Mikähän siinä on, kun täällä kysyy jostain Allista tai Painonvartoojista tai Kiloklubista, tulee aina paasausta "terveellinen ruokavalio ja liikunta"... "en ymmärrä, mihin tarvitte kiloklubeja, syötte vaan terveellisesti"... =) Tämä vain yleisenä huomiona!

En usko, että Allit on oikotie onneen, mutta uskon, että se on ainoa lääke, josta on todellista hyötyä ja apua TERVEELLISEN RUOKAVALION JA LIIKUNNAN tukena. Enkä usko, että se olisi apteekissa myynnissä, jos olisi vaarallista.

Ja sinulle "unohda koko juttu terv. kiloklubilainen ", kiitos mielipiteestäsi!

Onko muita?

Alkuperäinen kirjoittaja Fiinukka:
Laihduttaisin kyllä ihan muilla keinoilla kuten ruokavalion muutoksella ja liikunnan lisäyksellä, tuollaisilla lääkkeillä laihdutus on aika luonnon vastaista ja riskaabelia hommaa!!!

Ja vielä sinulle, Fiinukka:

Kysyinkö viestissäni, että mitä muita keinoja on olemassa painonpudotukseen kuin Allit? Ei, vaan kysyin käyttökokemuksia. Miks pitää vastata, jos ei niitä käyttökokemuksia ole?

Yhteistyössä