V
vieras
Vieras
Oliko paha akne ja kuinka kauan söit lääkettä? Millaisia sivuvaikutuksia tuli lääkkeestä? Onko tulokset olleet pysyviä? Sain tänään itse reseptin kyseiseen lääkkeeseen... (tai nykyään on rinnakkaislääke).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja K:Mä söin kaksikin kertaa kyseistä lääkettä. Se on ihan hirveetä myrkkyä, mutta kyllä naama tuli hyvään kuntoonMielialat vaihteli todella pahasti.
Alkuperäinen kirjoittaja K:Kuurin aikana mun maksan arvot nousi niin pahasti että oli pakko hetkeksi lopettaa, ettei maksa poksahtanut :/
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tämä aihe kiinnostaa muakin. Kuopuksella on vasta vähän aikaa ( noin 7 kk ) sitten ilmennyt isänsä ihotyyppi ja kaikenlaista on tässä jo kokeiltu. Tuo Roaccutan on kuitenkin ihan se viimeinen juttu, mitä alan kuopukselle syöttämään. Sain vinkin eräältä aknenuoren äidiltä sellaisesta ihonhoitosarjasta kuin Dermosil ja nyt muutaman viikon tuotesarjaa käytettyään näyttäisi siltä, että kuopuksen iho alkaa parantua. Tällä jatketaan kesän loppuun ja jos ei auta, niin sitten ihotautilääkärille.
Meilläkin on mennyt kankkulan kaivoon jo ties miten monia satoja euroja erilaisten tököttien takia :/ Onneksi toi yks tuotesarja nyt näyttäisi auttavan tolle nuorelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen 15 vuoden aikana kaiken maailman tökötit kokeillut. Ei auta. Myöskään ruokavaliolla en ole saanut mitään muutosta. Ihotautilääkäri kattoi tänään mun ihoa 10 sekuntia ja sanoi, että mikään muu ei auta kuin sisäinen lääkekuuri. Hormoneista johtuu mun näpyt. Eli tavallaan kankkulan kaivoon menneet kaikki "aknevoiteet" ym. mitä olen käyttänyt, halvemmillakin olis pärjännyt.
Minä dementtihän en muista, joten piti hakea purnukka tähän nokan eteenAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä Dermosilin tuotteita käytätte?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako ihan tk lääkäriltä vai pitääkö mennä ihotautilääkärille?