Onko joku syönyt roaccutan-kuurin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oliko paha akne ja kuinka kauan söit lääkettä? Millaisia sivuvaikutuksia tuli lääkkeestä? Onko tulokset olleet pysyviä? Sain tänään itse reseptin kyseiseen lääkkeeseen... (tai nykyään on rinnakkaislääke).

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Mä söin kaksikin kertaa kyseistä lääkettä. Se on ihan hirveetä myrkkyä, mutta kyllä naama tuli hyvään kuntoon :D Mielialat vaihteli todella pahasti.

Ok, kiitti vastauksesta. Mä kestän kyllä kaikki sivuoireet, sen verran olen kärsinyt ihoni vuoksi... Miksi söit kahdesti? Eikö eka kuuri tehonnut?

Tämä aihe kiinnostaa muakin. Kuopuksella on vasta vähän aikaa ( noin 7 kk ) sitten ilmennyt isänsä ihotyyppi ja kaikenlaista on tässä jo kokeiltu. Tuo Roaccutan on kuitenkin ihan se viimeinen juttu, mitä alan kuopukselle syöttämään. Sain vinkin eräältä aknenuoren äidiltä sellaisesta ihonhoitosarjasta kuin Dermosil ja nyt muutaman viikon tuotesarjaa käytettyään näyttäisi siltä, että kuopuksen iho alkaa parantua. Tällä jatketaan kesän loppuun ja jos ei auta, niin sitten ihotautilääkärille.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tämä aihe kiinnostaa muakin. Kuopuksella on vasta vähän aikaa ( noin 7 kk ) sitten ilmennyt isänsä ihotyyppi ja kaikenlaista on tässä jo kokeiltu. Tuo Roaccutan on kuitenkin ihan se viimeinen juttu, mitä alan kuopukselle syöttämään. Sain vinkin eräältä aknenuoren äidiltä sellaisesta ihonhoitosarjasta kuin Dermosil ja nyt muutaman viikon tuotesarjaa käytettyään näyttäisi siltä, että kuopuksen iho alkaa parantua. Tällä jatketaan kesän loppuun ja jos ei auta, niin sitten ihotautilääkärille.

Mä olen 15 vuoden aikana kaiken maailman tökötit kokeillut. Ei auta. Myöskään ruokavaliolla en ole saanut mitään muutosta. Ihotautilääkäri kattoi tänään mun ihoa 10 sekuntia ja sanoi, että mikään muu ei auta kuin sisäinen lääkekuuri. Hormoneista johtuu mun näpyt. Eli tavallaan kankkulan kaivoon menneet kaikki "aknevoiteet" ym. mitä olen käyttänyt, halvemmillakin olis pärjännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen 15 vuoden aikana kaiken maailman tökötit kokeillut. Ei auta. Myöskään ruokavaliolla en ole saanut mitään muutosta. Ihotautilääkäri kattoi tänään mun ihoa 10 sekuntia ja sanoi, että mikään muu ei auta kuin sisäinen lääkekuuri. Hormoneista johtuu mun näpyt. Eli tavallaan kankkulan kaivoon menneet kaikki "aknevoiteet" ym. mitä olen käyttänyt, halvemmillakin olis pärjännyt.
Meilläkin on mennyt kankkulan kaivoon jo ties miten monia satoja euroja erilaisten tököttien takia :/ Onneksi toi yks tuotesarja nyt näyttäisi auttavan tolle nuorelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä Dermosilin tuotteita käytätte?
Minä dementtihän en muista, joten piti hakea purnukka tähän nokan eteen :D Tällanen Dermosilin Fresh Balance -sarja on se, mitä kuopus käyttänyt nyt pari kolme viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako ihan tk lääkäriltä vai pitääkö mennä ihotautilääkärille?

Itse kävin ihotautilääkärillä, en usko, että ainakaan yhtä "helposti" tk:sta saa. Ja mun käsittääkseni vain erikoislääkäri voi määrätä tuon kuurin.

Mä oon syöny ton kuurin, sen voi määrätä vain ihotautilääkäri. Joka kuukausi pakollinen raskaustesti, koska kuurin aikana EI saa tulla raskaaksi koska aiheuttaa todella pahoja vaurioita vauvaan ja muistaakseni puoli vuotta lääkkeen lopettamisenkin jälkeen täytyy odottaa ennenkuin saa raskaaksi tulla. Myrkkyähän se siis on, mutta toimi kyllä loistavasti!
Mulla kuivu iho aivan totaalisesti ja huulista kuoriutu iho koko ajan, mut rasvaa vaan. Ja toinen oli se että auringossa palaa todella herkästi, mulle riitti 5 min ilman 40 suojakertoimia ja olin jo palanut, eli hanki kunnon (apteekin) aurinkorasvat.

Minä olen syönyt Roaccutan kuurin. Harmittaa todella paljon, että en mennyt aikaisemmin ihotautilääkärille. Kärsin aknesta enkä tienyt tuollaisista Roaccutaneista, mutta sitten kun sain lääkkeet niin huomasin kuinka pienellä vaivalla sai apua. Arpia ehti syntyä ennen kuuria.

Kävin verikokeissa maksa-arvojen vuoksi, mutta arvot olivat aivan normaalit. Aluksi huulet kuivuivat, mutta muuten ei ollut ongelmia.

Sen opin ennen Roaccutaneja, että apteekista ilman reseptiä saatavilla tuotteilla ei ole vaikutusta. Itselläni oli ihonalaisia ontelomaisia aknepesäkkeitä. Käynti ihotautilääkärillä ei kestänyt kaukaa. Lääkäri käski ottamaan paidan pois ja vilkaisi selkää. Sitten sanoi, että arpeuttava akne ja määräri Roaccutanit.

Reseptillä saa myös Differin-nimistä voidetta, mikä vaikuttaa myös tehokkaalle.

Yhteistyössä