Onko jonkun mies lyönyt oikeasti vain yhden kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24009791]höpö, höpö. tosiasia vaan usein on se, että mies on se joka lyö, siitä tuo kaikki johtuu.[/QUOTE]

Höpö, höpö sulla on housussa pöpö ja se on ihan höpö joka leikistä suttuu.

[QUOTE="vieras";24009791]höpö, höpö. tosiasia vaan usein on se, että mies on se joka lyö, siitä tuo kaikki johtuu.[/QUOTE]

Usein naisen lyöminen ei tule mihinkään tilastoon, joillekin se on jopa kehumisen arvoista. Miehen lyönti on paljon tuomittavampaa kuin naisen.

Höpöhöpö, se ei ole naisen koosta riippuvainen asia miten pärjää vaan luonteesta riippuvainen asia. Jos on alistuva uhri, jää kakkoseksi miehelle. Mutta jos on yhtään ärhäkämpää ja sisukkaampaa sorttia, niin kyllä sitä jokainen nainen pärjää miehelleen. Vaikka sitten kaulimen kanssa jos ei muuten. Minä en ole kakkoseksi jäänyt 85 kiloiselle miehelle vaikken paina edes viittäkymmentä kiloa. sen kerran kun meidän perheessä on käsiksi käyty, itse olin niskanpäällä kokoajan ja hyvä etten repinyt mieheltä kaikkia hiuksia päästä ja mies ei tosiaan mahtanut mitään. Ja tuntemissani parisuhteissa enemmän naiset niitä miehiään kohtelee väkivaltaisesti, en ole kuullut, että nykyaikana enää kukaan mies naista pahoinpitelee, ei ainakaan meidän piireissä joissa avoimesti puhutaan. Naiset ne on suuttuessaan , jotka on ensimmäisenä käymässä miehen kurkkuun kiinni.

Ai jokainen nainen pärjää miehelleen.... No ei todellakaan pärjää. Sun miehes ei halunnu lyödä sua. Yks nyrkinisku olis lopettanut sun hiuksista repimiset kuin seinään. Ai mistäkö tiedän? No kun kokemusta on.

Mieheni kävi kerran kännipäissään mun päälle. Minä raivostuin ja aloin repimään sitä hiuksista. Mies latasi nyrkillä mua naamaan niin että veri lensi. Toinen puoli naamasta paisui tunnistamattomaksi. Voin kertoa, että oli yksi elämäni hävettävimmistä kokemuksista istua lääkärin vastaanottohuoneessa odottamassa vuoroani päästä lääkäriin hakemaan sairaslomaa töistä. Ihan yhtä hävettävää oli soittaa pomolleni ja kertoa, etten voi tulla töihin, kun minua on lyöty niin pahasti kasvoihin. (asiakaspalvelutyö, sen näköisenä ei töihin ole asiaa)

Saikun jälkeen kuljin vielä pitkään töissä värivoidepurkki taskussa. Silloin kyllä mietin, että mitä vittua mä teen tässä suhteessa. No, yhdessä ollaan yhä. Mies ei ole lyönyt kahteen vuoteen.

[QUOTE="vieras";24008559]En usko, en tosiaankaan. Minua ex löi kerran ja seuraavaa kertaa en jäänyt odottelemaan.[/QUOTE]

Minä tein samoin, annoin exälle lähtöpassit siitä paikasta.

väkivalta on aina väärin, mutta yleisesti ottaen miehet ovat kookkaampia ja voimakkaampia kuin naiset - miehillä on siis paremmat mahdollisuudet puolustautua kuin naisella. ja nainen voi olla raskaana, siksi minusta naiseen kohdistuva väkivalta on hivenen vakavampaa.

Mutta ihan sama kuka lyö, sääliksi käy niitä lapsia, jotka joutuvat näkemään ja kokemaan väkivaltaa :(

Yhteistyössä