Onko jonkun NILKKOJA leikattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mua on alkanut näin talvella varsinkin liukkaiden kelien aikana pelottamaan.

Mun kävelysento lapsesta asti on ollut sellainen että jalkaterät kävellessä osoittaa hieman sisäänpäin mistä lapsena oli ongelmaa juostessa, kompastuin usein ja molemmat nilkat ovat nyrjahtäneet PAHASTI lukemattomia kertoja.

Nyt aikuisenakin nyrjähdyksiä on ollut pari mutta pari vuotta sitten pahempi, en päässyt kävelemään pariin viikkoon ja röntgenissä selvisi vanha murtuma jonka olin lapsena saanut, tuolloin oli vain luultu että nilkka oli nyrjahtanyt kun se olikin murtunut.

Siellä siis seilaa nyt joku irrallinen luupalakin ja nilkka tietyissä asennoissa sattuu, se muljahtaa helposti jos kengässä on hiukankin korkoa ja on tuntuvasti heikko. Talvisin oikeasti pelkään liikkumista ja en uskalla kävellä reippaasti ollenkaan.

SIlloin pari vuotta sitten kysyin lääkäriltä että onkohan nivelsiteet pahastikin löystyneet ja pitäsikö leikata niin lääkäri vain murahteli ettei ole tarvetta ja oli töykeä. Pitäisikö nyt vaan VAATIA että autettaisiin vai onkohan niin että sille jalalle ei nyt mitään voi tehdä? Tai että se tulee aina olemaan tuollainen? Onko kokemuksia?

Yhteistyössä