Onko jotenkin SÄÄLITTÄVÄÄ etsiä kavereita netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säälittäväkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ehkä tuo netissä kavereiden tms. etsiminen on vaan nykyaikanen tapa tutustua ihmisiin?ainakin näin mä sen ajattelen,ainakin mamma kavereita löytää helposti ja paljon tai meinaan siis että on helppo netissä tutustua ihmisiin joiden kanssa on yhdistävä tekijä..enkä koe sitä mitenkään ihmeelliseksi tai asiaksi jota pitäisihävetä

ei ole.
Toisilla on vanhat kaverit ja tutut säilyneet, kun ovat asuneet samalla seudulla ikänsä. Työn perässä muuttaneilla harvemmin.
Ei ole sen säälittävämpää kuin etsiä baarista tai harrastuksesta tai mistä tahansa.

Mä olen pienestä pitäen harrastanut kirjeenvaihtoa. Jo sillon kuulin, että ei ne kirjeenvaihtoystävät mitään oikeita ystäviä ole. Mulle osa niistä oli (ihan niin ku irl, vaikka ei siitä sillon tuolla käsitteellä puhuttu, heh)

Elikkä samoin ajattelen nettiystävistä. Aika ja tekniikka muuttuu,ei sen kummempaa, mutta osa ihmistyypeistä mielipiteineen pysyy samana. =)

Minulle on yks lysti mistä kukakin kaverin löytää.

Oman mieheni olen löytäny netistä. :) Myöski exä oli netin kautta. Yhtään pelkkää kaveria en ole kuitenkaan netistä löytäny, en ole hirveämmin hakenukaan, mutta jotain kirjotteluyritelmiä joskus on ollu mutta kaikki kaatunu ennemmin tai myöhemmin, nykyään ne ei pääse oikein alkuunkaan ennen kuin kaatuu.

Ennen etsittiin kavereita kirjeenvaihdon kautta lehdistä, nykyään netistä.
Ei ole sen kummempaa.
Kumpikaan tapa ei ole mitenkää säälittävää.

Säälittävää tai ei, minulla ja miehelläni ei olisi nyt 10 vuotta yhteistä taivalta takana ilman nettiä. Oli helpompaa tutustua ihmiseen ilman ulkonäköpaineita, vaikka ei meillä kummallakaan ollut yksinäistä ennen toisiammekaan. Se oikea nyt vain löytyi netin kautta.

Oikeastaan, MINÄ olen ihmisenä suorapuheinen, vähän liikaakin. Sanon aina jotain, en välttämättä ilkeää, vaan vähän vittuilevaa ainoastaan. Olen löytänyt netistä pari hyvää tyyppiä (HUOM OLEN 12!) ja olen löytänyt molemmat tyypit nolosta paikasta. Habosta :DD

Yhteistyössä