V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
kui nii? ei tääl lapissa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
kui nii? ei tääl lapissa..
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
Joo, ehkä siellä kehäkolmosen sisälläAika laaja on kuitenkin tää maa, hei.
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
No sorry, jos arvostelukyky pettää, kun sinivuokkoja just käytiin poimimassa, ja tosiaan jo pari kuukautta ollut se vk-haalari käytössä. Ei sitä vaan aina tajua, että NIIN suuria ne erot voi olla! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
No sorry, jos arvostelukyky pettää, kun sinivuokkoja just käytiin poimimassa, ja tosiaan jo pari kuukautta ollut se vk-haalari käytössä. Ei sitä vaan aina tajua, että NIIN suuria ne erot voi olla! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja etelästä myöskin:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kyl mä luulen, et aika suuri osa on jo myyty, kohtahan se kevään käyttöaikakin jo alkaa sitäpaitsi olla ohi.
on lapses saanu palella..