V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:no tottakai on, mutta pointti oli se että jos ensin pitää olla hetki niin että haetaan klo 12 ja mennään kotiin päikkäreille ja sit vaihtuu heti niin että ollaan tarhassa päikkärit. Ja siis päätöksessä luki että saadaan kokopäiväpaikat.
No just noin me ollaan AINA tehtykin. Että ensin totutellaan lyhyemmillä ajoilla ja sitten ajat pitenee. Mieti millainen shokki lapsille on jäähä HETI 8-9 tunniksi hoitoon..
tässä olen samaa mieltä.. olisin ollut itsekin onnellinen jos lapseni olisi saaneet "matalan laskun" hoitoon just noin lyhyemmillä hoitoajoilla aluks, mut se ei onnistunut meidän töiden vuoksi. Hoitopaikoista on tosi kova pula enkä kyl ymmärrä miks sitä paikkaa pitää "pantata" mahdollisen työpaikan tai opiskelupaikan vuoksi jos sitä ei vielä ole. Toisilla on työ tai koulu, mutta ei hoitopaikkaa.. yksiin ei käy onnenlahjat siis. Mulla alkaa työt 6.8. eikä hoitopaikasta ole tietoakaan kun samaan aikaan tiedän omasta suvustanikin sellaisia lapsia joilla vanhemmista molemmat tai toinen kotona odottamassa sitä "varmaa" työpaikkaa. ei kiva.
Ehkä oikeasti tarvitsee hoitopaikan, jotta voi hakea töihin. Useamman lapsen kanssa on kuitenkin aika vaikea hakea töitä, kun lapsissa itsessään on tekemistä enemmän kuin ehtii ja jaksaa. Jotenkin aina tuntuu lasten ulkoilu ja ruoka tärkeämmältä kuin mahdollisille työnantajille soittelu lasten kiljuessa vieressä. Mutta osapäivähoito varmasti riittää.
Kuka hakee töitä tyylillään.. sähköpostit ja kirjeet on keksitty, itseasiassa moni työpaikka toivoo muuta yhteydenottoa kuin soittaen kun siellä päässä on se työkin tehtävänä.. Ja ihan hyvin me on "ehditty" hakea töitä vaik on useampi lapsi. Siis jos vähän kärjistetään niin tuolla logiikallahan kaikille tarviis olla hoitopaikka et pystyy hakeen töitä!
"me"? Tarkoitatteko, että olette molemmat kotona hakemassa töitä. On varmaan vähän eri asia kuin hakea töitä, niin että mies on töissä pitkään ja itse tekee kotona kaiken yksin. sähköpostit ja kirjeet vaativat aivan yhtä paljon aikaa. Tottakai työttömän lapselle kuuluu olla hoitapaikka siin äkuin työssäkäyvänkin, mutta se kesto ei tarvitse olla niin pitkä.