Onko kaksosille se oma kaksossisarus yleensä aina tärkein ja rakkain ihminen maailmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mietin, että tuleekohan ne mahdolliset aviomiehetkin aina kakkosena sen kaksossisaruksen jälkeen? Omat lapset ovat varmasti kaksosille kuitenkin yhtä tärkeitä kuin se kaksossisaruskin. Kokemuksia? Lapsuudessa kaksoset ovat yleensä toisilleen tärkeimmät ihmiset maailmassa, jatkuuko se aikuisiälläkin?

Meillä suvussa monet kaksoset ja kyllä kaksoset ovat keskenään läheisempiä kuin ns. tavalliset sisarukset. Äidillä on kaksoissisko ja usein mulla on tunne, että isän tai meidän lasten on mahdotonta päästä niin lähelle äitiä kuin se sisko. He ovat aina samalla aaltopituudella ja ymmärtävät toisiaan puolesta sanastakin.

omassa lähipiirissä kahdet kaksoset.
ja toki heillä oma erityinen yhteys, mutta sanoisin että kummallakin esim. just puoliso on tärkeämpi kuin sisarus

Mulla on kaksoisveli ja ihan suht läheisiä ollaan vaikkain tosi erilaisia. Mutta ihan yhtä läheinen olen pikkusiskoni kanssa. Ja oma perhe (lapset ja mies) tulevat ehdottomasti ykkösenä.

Yhteistyössä