Onko kalliit naaman puhdistusaineet parempia kun "tavalliset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sillä hinnalla niinkään väliä, vaan sillä mistä se puhdistusaine koostuu. Kalliimmat tuotteet ovat iholle parempia koostumuksen takia (kalliimmat "raaka-aineet"), mutta ei todellakaan kaikki kalliit ole parempia kuin halvat.

Enemmänkin kehottaisin laittaa rahaa kerran kosmetologille, joka neuvoisi millainen puhdistusaine Sinun ihollesi sopii. :)

Sain kerran lahjaksi Cliniquen clarifying lotionin joka nyt on lopussa. Se pitää ainakin näpyt loitolla!! Maksaa kaupassa 26e, nettikaupassa vähän vähemmän, mut ehdottomasti ostan sitä lisää. MIKÄÄN ei ole tehonnut samallalailla kun se. Siihen kuuluu kai 3 osaa, mutta mulle on riittänyt pelkästään tuo joka on sen sarjan 2-osa.

Mulla on ollut nyt 1½ vuotta käytössä Artistryn kasvojenhoitosarja, mutta en kyllä käytännössä huomaa eroa edes siinä että käytänkö sitä vai en.. halvempia en ole kokeillut, joten niistä en tiedä mitään.. mutta tuskin enää ostan ainakaan tuota, kun en kerran mitään eroa huomaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Näppynaama:
Sain kerran lahjaksi Cliniquen clarifying lotionin joka nyt on lopussa. Se pitää ainakin näpyt loitolla!! Maksaa kaupassa 26e, nettikaupassa vähän vähemmän, mut ehdottomasti ostan sitä lisää. MIKÄÄN ei ole tehonnut samallalailla kun se. Siihen kuuluu kai 3 osaa, mutta mulle on riittänyt pelkästään tuo joka on sen sarjan 2-osa.

Niin ja aikaisemmin olen siis ollut skeptinen kalliiden tuotteiden suhteen, tuo on ainoa naama/meikki juttu josta maksan yli 15e :)

Mistä nettikaupasta olet tilannut? Miten sitä käytetään? Saippuan tavoin vai miten? Tarviisin jonkun hyvän aineen näille raskausfinneille, ja cliniquen tuotteista oon tykänny.

Niin ja aikaisemmin olen siis ollut skeptinen kalliiden tuotteiden suhteen, tuo on ainoa naama/meikki juttu josta maksan yli 15e :)

Mulla on Cliniquen se koko sarja käytössä, enkä aio enää mihinkään muuhun vaihtaa. Se kasvovesi on tosi tehokasta, mutta suosittelen kyllä hankkimaan myös ne muut osat :)

Lisäksi niiden silmänympärysvoide All About Eyes on huipputuote, poisti tummat silmänalusetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
kyllä niillä näin kosmetologin mielestä on eroa.

no toi ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa.

mulla on ollu noita kalliimpia ja sitten halvempia mutta ylitse kaikkien menee apteekin perusvoiteet esim. Aqualan L. meikki lähtee eikä kirvele. suosittelen. kestääkin pitempään. samalla voiteella voi pestä myös alapään.

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:

Mistä nettikaupasta olet tilannut? Miten sitä käytetään? Saippuan tavoin vai miten? Tarviisin jonkun hyvän aineen näille raskausfinneille, ja cliniquen tuotteista oon tykänny.

Tuo clarifying lotion on siis sen ihonhoitosarjan kasvovesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mulla on ollu noita kalliimpia ja sitten halvempia mutta ylitse kaikkien menee apteekin perusvoiteet esim. Aqualan L. meikki lähtee eikä kirvele. suosittelen. kestääkin pitempään. samalla voiteella voi pestä myös alapään.

apteekin tuotteet ovat melko neutraaleja. no, mielipide asioista ei voi kiistellä.

Mä olen tykännyt kovasti Dermosilin vaahtopesusta, sellainen vaaleanpunainen mikä kuuluu siihen E-vitamiinisarjaan. On edullinen ja hyvä. Kesällä ostin kosmetologilta vaahtopesun, joka oli huomattavasti kalliimpi, mutta se kuivatti mun ihoa liikaa. Ei ilmeisesti ollut mun ihotyypin juttu sitten kuitenkaan.

Joo kävin jo kattomassa että Strawberrylla olis nyt cliniquen puhdistustuotteita alennuksessa. Pitäis varmaan ottaa ja tilata!

Täytyis itekin täydentää varastoa.. en vaan osaa päättää että ostanko laivalta vai tuolta, täytyisi verrata vähän hintoja :)

apteekin tuotteet ovat melko neutraaleja. no, mielipide asioista ei voi kiistellä.

neutraaleja??? mitä sä tolla tarkotat? että niillä ei lähde meikki ja paska naamasta niinkö?

ei tässä oo mistään mielipideasioista kyse vaan siitä että apteekin tuotteet EI sisällä mitään myrkkyjä. niinku monet ns. luksuskosmetiikkafirmojen tekemät.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Joo kävin jo kattomassa että Strawberrylla olis nyt cliniquen puhdistustuotteita alennuksessa. Pitäis varmaan ottaa ja tilata!

Täytyis itekin täydentää varastoa.. en vaan osaa päättää että ostanko laivalta vai tuolta, täytyisi verrata vähän hintoja :)

laivalla hinnat oli ainaki kuukausi sitten miltei stokkan tasoa. joten osta netistä.

Mä tilasin noita Neutrogenan tuotteita, maksaa noin 5-7e kappale ja kyllä on viikon käytön jälkeen jo mustapäät ja finnit vähentyneet ja iho parantunut huomattavasti. Ja toivottavasti paranee entisestään kun käyttää pitempään. Ostin oil free pesuaineen, kuorintavoiteen ja kasvoveden. Se kasvovesi on kyllä niin tiukkaa ainetta että sitä en tohdi käyttää kuin nenään. Vaikka olen kuiva- ja herkkäihoinen niin hyvin on toistaseksi iho kestänyt noi järeämmätkin tuotteet.

neutraaleja??? mitä sä tolla tarkotat? että niillä ei lähde meikki ja paska naamasta niinkö?

ei tässä oo mistään mielipideasioista kyse vaan siitä että apteekin tuotteet EI sisällä mitään myrkkyjä. niinku monet ns. luksuskosmetiikkafirmojen tekemät.

jos on vaikkapa sekaiho tai sicca iho, niin apteekin valikoimista on hyvin vaikea löytää sopivia tuotteita, ei ainakaan minun iholle löydy mitään. jos ihon kanssa on ongelmia niin tuotteita ei niin vain löydy. mutta jos on perus hyvä iho mitä monella on niin sen hoitoon käy varmasti kaikki tuotteet joita markkinoilla on.

se on kiva juttu kun olet löytänyt apteekista edulliset tuotteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:

laivalla hinnat oli ainaki kuukausi sitten miltei stokkan tasoa. joten osta netistä.

Joo, voi olla että viimeksi ostaessani siellä oli joku Cliniquen erityistarjous.. täytyy tehdä kunnon hintavertailu. Onneksi noi on aika riittoisia.

Ja Cliniquen sarjasta on myynnissä myös sitä matkapakettia, jos ei halua heti ostaa täysikokoisia purkkeja jos ne eivät sovikaan omalle iholle.

itse suosin luonnonkosmetiikkaa, mutta hajusteiden kanssa on koko ajan ollut ongelmia. dr hauschka on hyvä, mutta liian tuoksuva. nyt ajattelin kokeilla coleur caramelin tuotteita, mutta ovat vissiin aika hintavia? apteekin vichyt ja muut on kokeiltu, ja ihan hyviä ovat, olisivatpa vielä luomumpia niin olisin tyytyväinen.

vinkatkaa jos tiedätte hyvän luonnonmukaisen sarjan, kun noita myy yleensä joku pikku putiikki tai nettikauppa, josta ei itse tiedä..

Yhteistyössä