Onko kalliit naaman puhdistusaineet parempia kun "tavalliset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vuosien kokeilun jälkeen olen jymähtänyt clarinsin tuotteisiin, ovat riittoisia ja todella laadukkaita, hinta on keskitasoa, samaa ehkä kuin clinique. ja paljon halvempia kuin hoitolasarjat.

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä niillä näin kosmetologin mielestä on eroa.

no toi ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa.

mulla on ollu noita kalliimpia ja sitten halvempia mutta ylitse kaikkien menee apteekin perusvoiteet esim. Aqualan L. meikki lähtee eikä kirvele. suosittelen. kestääkin pitempään. samalla voiteella voi pestä myös alapään.

apteekin tuotteet ovat melko neutraaleja. no, mielipide asioista ei voi kiistellä.

neutraaleja??? mitä sä tolla tarkotat? että niillä ei lähde meikki ja paska naamasta niinkö?

ei tässä oo mistään mielipideasioista kyse vaan siitä että apteekin tuotteet EI sisällä mitään myrkkyjä. niinku monet ns. luksuskosmetiikkafirmojen tekemät.

jos on vaikkapa sekaiho tai sicca iho, niin apteekin valikoimista on hyvin vaikea löytää sopivia tuotteita, ei ainakaan minun iholle löydy mitään. jos ihon kanssa on ongelmia niin tuotteita ei niin vain löydy. mutta jos on perus hyvä iho mitä monella on niin sen hoitoon käy varmasti kaikki tuotteet joita markkinoilla on.

se on kiva juttu kun olet löytänyt apteekista edulliset tuotteet.

mulla on paljonki ongelmia ihoni kanssa. sekaiho tai T-kuivuus talvella, kesällä sitten taas finnejä ja rasvanen iho, paikoiten pintakuiva. ja löydän apteekista oikeat tuotteet. mulla on myös ruusufinniä ja senkin hoitoon olen löytänyt apteekista tuotteet. kosmetologilta olen ostanu muutamaaki eri rasvaa ja muuta hoitotuotetta mutta ne vaan ärsytti.

sä oot ilmeisesti ihan kosmetologiyrittäjä? eli sulla on oma puoti jossa sä myyt näitä kalliita merkkejä? no sillon sä et tietenkään voikaan suositella apteekin valikoimien tuotteita koska sä menetät bisnestä. tosiasia on, että apteekissa on nykysin tosi valtava valikoima ihan joka lähtöön, kannattais joskus käydä ihan tutustumassa. eri asia sitten jos sä vaikka asut jossain korvessa missä ei ole apteekkia tai se mikä siellä on, myy vaan yskänlääkettä ja buranaa...

Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Onko merkkituotteet parempia kuin tavalliset halvemmat tuotteet, lumenet jne.
Kannattaako niihin laittaa rahaa esim. 40 euroa/puhdistusmaito, onko eroa?

Ei juurikaan eroa hinnassa, mutta tuotteiden välillä kyllä on. Raaka-aineet ratkaisee.

Sitten joku tietysti voi maksaa käyttömukavuudesta tai estetiikan ystävä kauniista pakkauksesta. Jokainen käyttää rahansa miten haluaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Joo kävin jo kattomassa että Strawberrylla olis nyt cliniquen puhdistustuotteita alennuksessa. Pitäis varmaan ottaa ja tilata!

Täytyis itekin täydentää varastoa.. en vaan osaa päättää että ostanko laivalta vai tuolta, täytyisi verrata vähän hintoja :)

laivalla hinnat oli ainaki kuukausi sitten miltei stokkan tasoa. joten osta netistä.

Joo, voi olla että viimeksi ostaessani siellä oli joku Cliniquen erityistarjous.. täytyy tehdä kunnon hintavertailu. Onneksi noi on aika riittoisia.

Ja Cliniquen sarjasta on myynnissä myös sitä matkapakettia, jos ei halua heti ostaa täysikokoisia purkkeja jos ne eivät sovikaan omalle iholle.

Katselin Siljan taxfree-kuvaston ja Strawberryn hintoja, ja kyllä ne noissa minun käyttämissäni tuotteissa oli aika lailla samat, joten ostan laivalta kun sinne joka tapauksessa menen. Puhdistusaine ja kasvovesi 15-20 euron välillä, kosteusvoide n. 30 euroa.

kyllä niillä näin kosmetologin mielestä on eroa.

no toi ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa.

mulla on ollu noita kalliimpia ja sitten halvempia mutta ylitse kaikkien menee apteekin perusvoiteet esim. Aqualan L. meikki lähtee eikä kirvele. suosittelen. kestääkin pitempään. samalla voiteella voi pestä myös alapään.

apteekin tuotteet ovat melko neutraaleja. no, mielipide asioista ei voi kiistellä.

neutraaleja??? mitä sä tolla tarkotat? että niillä ei lähde meikki ja paska naamasta niinkö?

ei tässä oo mistään mielipideasioista kyse vaan siitä että apteekin tuotteet EI sisällä mitään myrkkyjä. niinku monet ns. luksuskosmetiikkafirmojen tekemät.

jos on vaikkapa sekaiho tai sicca iho, niin apteekin valikoimista on hyvin vaikea löytää sopivia tuotteita, ei ainakaan minun iholle löydy mitään. jos ihon kanssa on ongelmia niin tuotteita ei niin vain löydy. mutta jos on perus hyvä iho mitä monella on niin sen hoitoon käy varmasti kaikki tuotteet joita markkinoilla on.

se on kiva juttu kun olet löytänyt apteekista edulliset tuotteet.

mulla on paljonki ongelmia ihoni kanssa. sekaiho tai T-kuivuus talvella, kesällä sitten taas finnejä ja rasvanen iho, paikoiten pintakuiva. ja löydän apteekista oikeat tuotteet. mulla on myös ruusufinniä ja senkin hoitoon olen löytänyt apteekista tuotteet. kosmetologilta olen ostanu muutamaaki eri rasvaa ja muuta hoitotuotetta mutta ne vaan ärsytti.

sä oot ilmeisesti ihan kosmetologiyrittäjä? eli sulla on oma puoti jossa sä myyt näitä kalliita merkkejä? no sillon sä et tietenkään voikaan suositella apteekin valikoimien tuotteita koska sä menetät bisnestä. tosiasia on, että apteekissa on nykysin tosi valtava valikoima ihan joka lähtöön, kannattais joskus käydä ihan tutustumassa. eri asia sitten jos sä vaikka asut jossain korvessa missä ei ole apteekkia tai se mikä siellä on, myy vaan yskänlääkettä ja buranaa...

en ole yrittäjä, enkä missään tekemisissä tällä hetkellä kauneudenhoidon kanssa vaan paskan ja koneiden parissa puuhastelen.

todella hyvä, että olet löytänyt apteekista edullisia hyviä tuotteita. =) mutta kaikille sieltä ei löydy ja sillä sipuli.

Yhteistyössä