Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Missä kohtaa ap muuten kertoi hehkuttaneensa raskauttaan? En mä vaan sellaista kirjoitusta ole huomannut
No sitä se on, jos heti vahingon sattuessa/testin jälkeen tiedotetaan. Varmaan ainakin lapsettomuudesta kärsivästä luulisi sen tuntuvan siltä.
No mä en itse pakosta saa lisää lapsia, mutta jos kaveri tulisi sanomaan heti testin jälkeen olevansa raskaana ja lapsen saaneen alkunsa yhden yön jutusta, niin en mä pelihousujani repisi. Kyllä mä kertoisin auttavani kaveria, vaikka samalla repisi omaa sydäntä se ettei itse ole raskaana.
Ja se, että kaveri tulee heti testin jälkeen kertomaan asiasta, tarkoittaa että hän pitää kaveriaan luottamuksen arvoisena ja varmasti tahtoo tukea kaveriltaan. Ei se ole mitään herkkua saada lapsi yksin.
Niinpä, "LISÄÄ LAPSIA", oletkohan vähän väärä hlö teilaamaan oikeasti lapsettomuudesta kärsivän mielenkäänteitä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Missä kohtaa ap muuten kertoi hehkuttaneensa raskauttaan? En mä vaan sellaista kirjoitusta ole huomannut
No sitä se on, jos heti vahingon sattuessa/testin jälkeen tiedotetaan. Varmaan ainakin lapsettomuudesta kärsivästä luulisi sen tuntuvan siltä.
No mä en itse pakosta saa lisää lapsia, mutta jos kaveri tulisi sanomaan heti testin jälkeen olevansa raskaana ja lapsen saaneen alkunsa yhden yön jutusta, niin en mä pelihousujani repisi. Kyllä mä kertoisin auttavani kaveria, vaikka samalla repisi omaa sydäntä se ettei itse ole raskaana.
Ja se, että kaveri tulee heti testin jälkeen kertomaan asiasta, tarkoittaa että hän pitää kaveriaan luottamuksen arvoisena ja varmasti tahtoo tukea kaveriltaan. Ei se ole mitään herkkua saada lapsi yksin.
Niinpä, "LISÄÄ LAPSIA", oletkohan vähän väärä hlö teilaamaan oikeasti lapsettomuudesta kärsivän mielenkäänteitä..?
Luuletko, että mä en ole itkenyt tämän asian takia?!? Kyllä mulla on tämä asia vaikea, sano sä mitä tahdot!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Eräs tuttava tuli vahingossa raskaaksi ja mietti mitä tekisi. Tiesin hänen tehneen jo vuosia aiemmin abortin. Mä sanoin hänelle, että jos pitää lapsen niin kyllä mä häntä autan. Päätyi kuitenkin taas aborttiin ja sekin tehtiin vasta viikolla 16. Se oli hänen valintansa enkä ole hänelle mitään sanonut, että musta tuntuu pahalta.
Mutta jos sama ihminen päätyy vastaavaan tilanteeseen kolmannen kerran niin silloin saattaa mulla kilahtaa ja ymmärrys loppua. Kun ne kaksi aiempaa raskautta saivat alkunsa, kun ehkäisystä ei huolehdittu.
Itse en ole varma voinko saada lisää lapsia saamieni syöpähoitojen takia, inhottavaa tällainen epätietoisuus :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Missä kohtaa ap muuten kertoi hehkuttaneensa raskauttaan? En mä vaan sellaista kirjoitusta ole huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Missä kohtaa ap muuten kertoi hehkuttaneensa raskauttaan? En mä vaan sellaista kirjoitusta ole huomannut
Luuletko, että mä en ole itkenyt tämän asian takia?!? Kyllä mulla on tämä asia vaikea, sano sä mitä tahdot!
Enhän mä sitä väitäkään, mutta väitän että on kuitenki ero kuin yöllä ja päivällä, onko "vain" yksi tai muutama lapsi kuin ei lapsia ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Missä kohtaa ap muuten kertoi hehkuttaneensa raskauttaan? En mä vaan sellaista kirjoitusta ole huomannut
Sekin on aikuisten oikeesti eri asia, jos on lapseton kokonaan tai on ennestään jo edes yksi lapsi. Täysin lapsetonta ei voi ymmärtää kuin toinen täysin lapseton.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Olen itse lapsettomuudesta kärsivä (haikaraa täällä odotellaan kolmatta vuotta) ja voin siis omasta puolestani vastata. Kun joku lähipiiristäni on raskaana, sen voi huoletta minulle kertoa, miksei voisi? Pitäisikö se salata? Se, että itselläni ei ole tärpännyt, ei mielestäni oikeuta minua vihanpurkauksiin, kun toisilla onnistaa. Olen oikeasti onnellinen muiden suurentuvista masuista! Mitä edes viha ja katkeruus auttaisivat, tekisivät vain huonomman olon. Ei kenenkään tarvi olla varpaillaan lähettyvilläni ja miettiä, mitä uskaltavat sanoa. Haluan minäkin sitten kaikille kertoa, jos tulen raskaaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Sekin on aikuisten oikeesti eri asia, jos on lapseton kokonaan tai on ennestään jo edes yksi lapsi. Täysin lapsetonta ei voi ymmärtää kuin toinen täysin lapseton.
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Lapsettomuudesta kärsivien kanssa on joskus suorastaan mahdotonta keskustella mistään, kun tuntuu,että lähes millä tahansa voi loukata heitä. Hiljattain kun oltiin shoppailemassa lapsettomalle kaverilleni vaatteita, jäin hipelöimään tosi edullisia lasten ulkoilupukuja ja kun sanoin,että nytpä ostankin jo syksyä varten tämän, niin eikös toinen vetänyt herneen nokkaansa, että sä et sitten osaa puhua ja ajtella mitään muuta kuin lastasi.
Tämä on kyllä ihan tottakin. Siis kummankin teidän tekstit.Alkuperäinen kirjoittaja jo ison lapsen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Lapsettomuudesta kärsivien kanssa on joskus suorastaan mahdotonta keskustella mistään, kun tuntuu,että lähes millä tahansa voi loukata heitä. Hiljattain kun oltiin shoppailemassa lapsettomalle kaverilleni vaatteita, jäin hipelöimään tosi edullisia lasten ulkoilupukuja ja kun sanoin,että nytpä ostankin jo syksyä varten tämän, niin eikös toinen vetänyt herneen nokkaansa, että sä et sitten osaa puhua ja ajtella mitään muuta kuin lastasi.
Samoin joidenkin vauvallisten kanssa mahdoton puhua muusta kuin vauvasta. Jos et joka sanalla ihastele vauvaa käyttäydyt heidän mielestään loukkaavasti