T
tuikku vai tuikkiva
Vieras
Vai koittavatko vaan saada pelottelemalla ihmiset ostamaan niiden omia kynttilöitä?Tiedättekö,onko kellään oikeesti mennyt lasikipot rikki siksi,että on polttanut sisällä tavallisia tuikkuja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jorma:Niiden pitää kestää mikä tahansa tuikku. Liekki on kaikissa yhtä kuuma. Muovi ei eristä lämpöä etenkään kun se on niin ohutta. Jos menee rikki taval.tuikusta,lähetä takaisin. ÄLÄKÄ kerro että olet polttanut taval.tuikkuja. Syyttävät vain sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja Jorma:Niiden pitää kestää mikä tahansa tuikku. Liekki on kaikissa yhtä kuuma. Muovi ei eristä lämpöä etenkään kun se on niin ohutta. Jos menee rikki taval.tuikusta,lähetä takaisin. ÄLÄKÄ kerro että olet polttanut taval.tuikkuja. Syyttävät vain sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun äidillä halkesi lasikippo kun poltti siinä tavallista tuikkua. Sellanen ohut lasinen partyliten lasikupu.
Itse säästän ne tuikkivien muoviset pohjat ja vaihdan niihin tavalliset tuikut, joista siis poistettu se metallinen osa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Kestääkö se muovikuori sitten sitä kuumenpaa massaa, onkin toinen juttu :wave:![]()
MÄ en ainakaan tiiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Kestääkö se muovikuori sitten sitä kuumenpaa massaa, onkin toinen juttu :wave:![]()
MÄ en ainakaan tiiä.
Eli se on se sisuskin jotenkin erilaista?
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Kestääkö se muovikuori sitten sitä kuumenpaa massaa, onkin toinen juttu :wave:![]()
MÄ en ainakaan tiiä.
No onhan siinä joku ero, kun ei niin kuumaksi muutu kuin kaupan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Kestääkö se muovikuori sitten sitä kuumenpaa massaa, onkin toinen juttu :wave:![]()
MÄ en ainakaan tiiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Kestääkö se muovikuori sitten sitä kuumenpaa massaa, onkin toinen juttu :wave:![]()
MÄ en ainakaan tiiä.
ainaki se on parafiinia, ei steariinia.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mä polttelen kyllä ihan Havia noissa Partyliten muovikipoissa. Olen niitä joskus lahjaksi saanut. Kaupasta saa ostaa lasisiakin tuikkuastioita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mä polttelen kyllä ihan Havia noissa Partyliten muovikipoissa. Olen niitä joskus lahjaksi saanut. Kaupasta saa ostaa lasisiakin tuikkuastioita.
Osa partyliten somisteista on tosi ohutta lasia eli ihan kaikki ei välttämättä kestä liian kuumaksi kuumenevaa tuikun metallikuorta.