onko kellään sitä painonvartijoiden cd:tä?

Mulla on sellainen muistikuva että kun viimeiksi siillä jotain laskin niin sain myös jotain tosi outoja lukuja.
Siksi teen nykyään suosiolla niin että jos en löydä haluamaani tuotetta valikosta niin otan sen mikä on lähinnä...
eihän toi 2p ole edes kovin paha..

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Näin on mun cd:n valikossa:

nuudelit, rasvaa n.15% -> 1dl=4pistettä
nuudelit, rasvaa n.1% -> 1dl=2,5pistettä

siellä on se kohta mihin voi lisätä uuden ruoan ja sinne syötetään ne rasvat yms.sieltä tuli se 0.5 pistettä nuudeleihin

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
siellä on se kohta mihin voi lisätä uuden ruoan ja sinne syötetään ne rasvat yms.sieltä tuli se 0.5 pistettä nuudeleihin

Mulla kaapissa vaan jotain ikivanhoja euroshopper-nuudeleita, joiden pistearvoksi tulee/100g 10,5 :o

no mama nuudeleissa on: 55g pussi siis 3g/100g rasvaa ja 60g kcal/100g viittisitkö tarkistaa?mä sain siis sen 0.5 pistettä

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
no mama nuudeleissa on: 55g pussi siis 3g/100g rasvaa ja 60g kcal/100g viittisitkö tarkistaa?mä sain siis sen 0.5 pistettä

Saman saan tolle pussille :). Mutta aika jännä, kun 100 gramman pisteet on 1,5, niin miten 55g voi olla vaan 0,5...

siis paljon sait?saman kuin minä? =)

Huomatkaa, että ne Mamasin pussin kalori- ja rasvamäärät on ilmoitettu 100 grammaan VALMISTA nuudelikeittoa. Aika ilkeää. Ja ohjeen mukaanhan sinne siis lisättiin muistaakseni 3 dl vettä....

Kuumimmat

Yhteistyössä