jos jollain olis niin voisko joku tarkistaa mulle sen nuudeli jutun? :ashamed: ettei yö unet menis :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et luottais siihen cd:n valikkoon jossa on nuudelit 1dl 2p. Niin mä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Näin on mun cd:n valikossa:
nuudelit, rasvaa n.15% -> 1dl=4pistettä
nuudelit, rasvaa n.1% -> 1dl=2,5pistettä
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siellä on se kohta mihin voi lisätä uuden ruoan ja sinne syötetään ne rasvat yms.sieltä tuli se 0.5 pistettä nuudeleihin
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siellä on se kohta mihin voi lisätä uuden ruoan ja sinne syötetään ne rasvat yms.sieltä tuli se 0.5 pistettä nuudeleihin
Mulla kaapissa vaan jotain ikivanhoja euroshopper-nuudeleita, joiden pistearvoksi tulee/100g 10,5![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:no mama nuudeleissa on: 55g pussi siis 3g/100g rasvaa ja 60g kcal/100g viittisitkö tarkistaa?mä sain siis sen 0.5 pistettä
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:no mama nuudeleissa on: 55g pussi siis 3g/100g rasvaa ja 60g kcal/100g viittisitkö tarkistaa?mä sain siis sen 0.5 pistettä
Saman saan tolle pussille. Mutta aika jännä, kun 100 gramman pisteet on 1,5, niin miten 55g voi olla vaan 0,5...
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis paljon sait?saman kuin minä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis paljon sait?saman kuin minä? =)
Juu, eli se 55g on 0,5 pistetttä. Mutta 100g on 1,5 pistettä.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:no kiva =) kaipa siihen on sitten pakko uskoa.taitaa alkaa nuudelit maistumaan täällä![]()
kiitos paljon =)