Jääkö ne mineiksi vai kasvaako ne? Pärjääkö ne aina noissa miniruukuissaan?
Pysyykö ne helposti hengissä?
Laitanko kuvia?
:saint: Ei tullu ohjeita...
Pysyykö ne helposti hengissä?
Laitanko kuvia?
:saint: Ei tullu ohjeita...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:nehän on tosi tosi pienessä ruukussa, muta jos ne siirtää varovasti isompaan ruukkuun niin johan alkaa kasvaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoisella on pysynyt nelisen vuotta hengissä sellainen minikaktus, on jopa vähän kasvanutkin. Kipattiin se multineen siitä miniruukusta ja laitoin vähän isompaan, ihan sellaiseen tavalliseen karvalakkimalliseen ruukkun uuden mullan kera.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoisella on pysynyt nelisen vuotta hengissä sellainen minikaktus, on jopa vähän kasvanutkin. Kipattiin se multineen siitä miniruukusta ja laitoin vähän isompaan, ihan sellaiseen tavalliseen karvalakkimalliseen ruukkun uuden mullan kera.
Ok. Siis semmoseen ei-niin-kovin-isoon sitten kuitenkin? Semmoseen missä on reiät pohjassa? Pistitkö mitä multaa, kun noissa on jotain ihmeellistä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoisella on pysynyt nelisen vuotta hengissä sellainen minikaktus, on jopa vähän kasvanutkin. Kipattiin se multineen siitä miniruukusta ja laitoin vähän isompaan, ihan sellaiseen tavalliseen karvalakkimalliseen ruukkun uuden mullan kera.
Ok. Siis semmoseen ei-niin-kovin-isoon sitten kuitenkin? Semmoseen missä on reiät pohjassa? Pistitkö mitä multaa, kun noissa on jotain ihmeellistä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoisella on pysynyt nelisen vuotta hengissä sellainen minikaktus, on jopa vähän kasvanutkin. Kipattiin se multineen siitä miniruukusta ja laitoin vähän isompaan, ihan sellaiseen tavalliseen karvalakkimalliseen ruukkun uuden mullan kera.
Täytyy laittaa hiekkaa mullan sekaan. Voi olla että on myynnisä kaktusmultaakin, en tiedä koska olen "kukkien tappaja" :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoisella on pysynyt nelisen vuotta hengissä sellainen minikaktus, on jopa vähän kasvanutkin. Kipattiin se multineen siitä miniruukusta ja laitoin vähän isompaan, ihan sellaiseen tavalliseen karvalakkimalliseen ruukkun uuden mullan kera.
Täytyy laittaa hiekkaa mullan sekaan. Voi olla että on myynnisä kaktusmultaakin, en tiedä koska olen "kukkien tappaja" :ashamed:
Joo on jotain tommosta olemassaMutta ei hajuakaan mistä semmosta saa... Jotain hiekkalaatikon hiekkaa joukkoon vaan, vai?
Mä tapan yleensä aina kaikki, joten aattelin että noi vois olla helppoja...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoisella on pysynyt nelisen vuotta hengissä sellainen minikaktus, on jopa vähän kasvanutkin. Kipattiin se multineen siitä miniruukusta ja laitoin vähän isompaan, ihan sellaiseen tavalliseen karvalakkimalliseen ruukkun uuden mullan kera.
Joo on jotain tommosta olemassaMutta ei hajuakaan mistä semmosta saa... Jotain hiekkalaatikon hiekkaa joukkoon vaan, vai?
Mä tapan yleensä aina kaikki, joten aattelin että noi vois olla helppoja...![]()
meillä on paikkakunnalla hiekkaranta joten sieltä olen hakenut. Kyllä kaktuksen saa kuolemaan helposti. kastelee vaan liikaa niin se vähitellen kutistuu ja mätänee :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ja tämän ketjun innoittamana kastelin kaksi vuotta sitten ostetut minikaktukset ekaa kertaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ja tämän ketjun innoittamana kastelin kaksi vuotta sitten ostetut minikaktukset ekaa kertaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:*seuraa ohjeita tarkkaavaisena*
Mulla kaksi oranssiruukkuista piikkivauvaa tuolla![]()