V
vieras
Vieras
Aina puhutaan,kuinka se esikoinen muka vaikuttaa parisuhteeseen.Meillä ei niin ole ollut eikä edes toisenkaan lapsen aikana vaan nyt kun kolmas syntyi,niin elämä heitti sellasen kuperkeikan että oksat poikki.
Onko tämä nyt se viimenen niitti parisuhteelle,kun tulee vasta ongelmat näin myöhässä?Onko muilla ollut samanlaista?Johtuuko edes lapsesta vai siitä että yhdessä on oltu jo kymmenkunta vuotta?
Neuvot olisi nyt enemmän kuin tarpeen!
Onko tämä nyt se viimenen niitti parisuhteelle,kun tulee vasta ongelmat näin myöhässä?Onko muilla ollut samanlaista?Johtuuko edes lapsesta vai siitä että yhdessä on oltu jo kymmenkunta vuotta?
Neuvot olisi nyt enemmän kuin tarpeen!