Onko kenelläkään näin; avioliitto toimii muuten mutta s*ksi ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh

Vieras
Rakastan miestäni ja haluan elää hänen kanssaan yhteistä elämää. Mutta halut on mennyt. Tai oikeastaan.... halutkaan ei ole mennyt mutta en vaan nauti siitä mieheni kanssa. :ashamed: Ennen tykkäsin s'ksistä mutta jotenkin vaan miehen ei saa minua syttymään. Edes suutelu ei sytytä. :ashamed:

Sitten kuitenkin kun mietin jotain vanhoja juttuja joidenka kanssa on toiminut niin huomaan etten nyt ihan frigidiksikään ole muuttunut. Onko kenelläkään muulla tällaista? Kaikki on siis muuten hyvin mutta minun pääkopassani vissiin joku mutkalla. :/

mulla on ihan sama tilanne! enään ei seksi maita, eikä oikeen läheisyys muutenkaan. nyt ollaan oltu taas jo 3kk harrastamatta seksiä, vaikka kyllä haluaisin antaa, mutta ei tunnu hyvältä antaa.... vaikeaa.
rakastan miestäni, enkä voisi kuvitellakaan erota. toivottavasti tämä on ohitse menevää

[MEILLÄ MENI SAIRAUDEN TAKIA 45 IKÄISENÄ KYVYT..

vaikeeta on - oikeesti

samalla tunnepuoli kuollut, kun ei suukkoja ei hyväilyjä..
ja varmaan kun seksi menee- menee se läheisyys.

Miettiny oon lähtisinkö, mutta jotenkin tuntuu pahalta, kun ajattelen hänen loppuelämää.
Vielä syntyi lapsille lapset...

No joo, vähän sama täällä. Itse en ole niin kovin seksin perään, voisin elää vallan ilmankin. Miehellekin tuntuu riittävän pikaiset silloin tällöin. Muuten tullaan loistavasti juttuun, arki sujuu kivasti, molemmat panostaa perheeseen 100%, ei mitään isompia riitoja jne. Olishan se kiva makkariinkin saada jotain säpinää, mutta jotenkin ei tunnu olevan aikaa ja energiaa, mielikuvitustakaan ei oikein löydy.

oli lohduttavaa nähdä tämä avaus, ja että muilla on samoja ongelmia.
kuinka kauan te muut olette ollut harrastamatta seksiä, ja mitenkä miehenne suhtautuu tähän? ollaanko oltu ymmärtäväisiä

Täällä myös. Ei vaan kiinnosta, vaikka rakastan häntä. Meillä kaikki suukot ja silittelyt tapahtuvat ainoastaan sängyssä seksin yhteydessä. Ehkä osasyy on juuri tämä ettei muuten ole hellyyttä, ei halailua, suukkoja tai mitään.

pitkä parisuhde, pienet lapset, työ, koti ja kaikki.. Ensin menee läheisyys, sohvalla tai missään ei istuta vierekkäin, ei halata, ei suudella enää. Ei sanota, että on ikävä.. Ja sen seurauksena menee pikkuhiljaa SEKSI. Joten jollei ole läheisyyttä ei ole seksiä. Ja kun ei ole seksiä mies tuntuu lähinnä veljeltä tai joltakin muulta jonka kanssa riidellään kotitöistä, niiden tekemättömyydessä jne.. Ikuinen noidankehä.
Mutta ei ole oikein harrastaa seksiä jos se ei tunnu miltään tai tuntuu lähinnä vastenmieliseltä..

Alkuperäinen kirjoittaja haluton:
Täällä myös. Ei vaan kiinnosta, vaikka rakastan häntä. Meillä kaikki suukot ja silittelyt tapahtuvat ainoastaan sängyssä seksin yhteydessä. Ehkä osasyy on juuri tämä ettei muuten ole hellyyttä, ei halailua, suukkoja tai mitään.

joo sama juttu, ainakun mies tulee lähelle ja pusuttelee tai silittelee torjun hänet. tuntuu että sekin on jo liian seksuaalista, tai että mies ''lämmittelee''

Huh kun kiva (irvokas sanavalinta mutta en muutakaan keksi) kuulla etten ole ainoa. Meillä myös osasyynä varmaan se että mies osoittaa "hellyytensä" vaan silloin kun haluaa seksiä. Muuten ei siis pahemmin halaile, tmv. Ja itse kaipaisin juuri toisinpäin; olisi mukava halailla ja olla sylikkäin ILMAN että se aina johtaa vaan punkan pohjalle.
Meillä kyllä "harrastetaan" ainakin sen kerran viikossa mutta itse en koe saavani siitä mitään. :ashamed: Muuten on hyvä olla, olemme perhekeskeisiä, rakastetaan toisiamme ja lapsiamme mutta tuo.... yllätyin oikeasti että teitä on muitakin.

Oli tuommoinen tilanne. Luulin, että avioliitto toimi ilman seksiäkin. Väärässä olin ja erohan siitä lopulta tuli. Arki toimi aina loistavasti, mutta läheisyys ja seksi oli kadonnut. Näin jälkiviisaana olisi vain pitänyt enemmän puhua ja puhua asiasta. Ratkoa missä vika. No onneksi molemmat nykyään tahoillaan onnellisia.

Meillä tää taitaa olla molemminpuolista, kumpikaan ei tunne halua. Olen joskus ajatellut, että aivan kuin oltaisiin kämppäkavereita tai sisaruksia.
Rassaa tällainen tilanne, mutta en tiedä kuinka tämän voisi korjata. Mies ei tykkää olla lähellä ja suukotella tai halailla, ei ole koskaan tykännyt.

minä olen raskaana, ja pystyn siis vielä laittamaan haluttomuuden raskauden piikkiin. synnytys lähestyy ja seksiä olemme koko aikana harrastaneet 3 tai 4 kertaa. nykyään ajatuskin puistattaa. toivottavasti asiat korjantuu kun olen synnyttänyt, en halua menettää miestäni

Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti:
pitkä parisuhde, pienet lapset, työ, koti ja kaikki.. Ensin menee läheisyys, sohvalla tai missään ei istuta vierekkäin, ei halata, ei suudella enää. Ei sanota, että on ikävä.. Ja sen seurauksena menee pikkuhiljaa SEKSI. Joten jollei ole läheisyyttä ei ole seksiä. Ja kun ei ole seksiä mies tuntuu lähinnä veljeltä tai joltakin muulta jonka kanssa riidellään kotitöistä, niiden tekemättömyydessä jne.. Ikuinen noidankehä.
Mutta ei ole oikein harrastaa seksiä jos se ei tunnu miltään tai tuntuu lähinnä vastenmieliseltä..

Ihan kuin minun suustani, tuntuu juuri tuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oli lohduttavaa nähdä tämä avaus, ja että muilla on samoja ongelmia.
kuinka kauan te muut olette ollut harrastamatta seksiä, ja mitenkä miehenne suhtautuu tähän? ollaanko oltu ymmärtäväisiä

minun mies uhkaillut erolla ja vieraissa käynnillä tämän takia eli siinä hänen ymmärrys. monesti olen hänelle yrittänyt selittää, että jos hän tulisi hieman vastaan, antaisi aikaa, keskustelisi, halisi, suukottelisi ilman, että sen pitäisi johtaa seksiin, ei kourisi samanaikaisesti tisseistä tai jalkovälistä, pitäisi vaan sylissä, saisi minut tuntemaan itseni tärkeäksi muulloinkin kuin silloin kun hän haluaa seksiä, arvostaisi, pitäisi minun puolia silloin kun joku minua moitti eikä olisi vain hiljaa kuin merkiksi, että on samaa mieltä, tukisi, auttaisi olisi minulle turva mihin voisin nojata kun itsestä tuntuu kurjalta. tätä litaniaa voisi jatkaa loputtomiin.

ehkä mieheni käy vieraissa koska eroa ei ole hakenut, mutta helpottavaa huomata, että en ole yksin tämän ongelman kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Huh kun kiva (irvokas sanavalinta mutta en muutakaan keksi) kuulla etten ole ainoa. Meillä myös osasyynä varmaan se että mies osoittaa "hellyytensä" vaan silloin kun haluaa seksiä. Muuten ei siis pahemmin halaile, tmv. Ja itse kaipaisin juuri toisinpäin; olisi mukava halailla ja olla sylikkäin ILMAN että se aina johtaa vaan punkan pohjalle.
Meillä kyllä "harrastetaan" ainakin sen kerran viikossa mutta itse en koe saavani siitä mitään. :ashamed: Muuten on hyvä olla, olemme perhekeskeisiä, rakastetaan toisiamme ja lapsiamme mutta tuo.... yllätyin oikeasti että teitä on muitakin.

kuulostaa niin tutulta olisin voinnut itsekkin näin kirjoittaa.

olen miettinyt mennä lääkäriltä hakemaan apua tähän, lääkettieteellistä apua jos sellasta löytyy.
tietääkö kukaan? taitaa tyssätä siihen, ettei ikää olekuin 21v....

Alkuperäinen kirjoittaja iita:

:hug: On oikeasti inhottavaa kun itse kaipaisi sitä läheisyyttä ja kun mies sitten tulee ja halaa. Niin tietää että taka-ajatuksena on että kohta kellistytään vaakatasoon. :/

Tässäkö se syy on miks avioeroja tulee tänä päivänä niin paljon.. :o Oma puoliso ei ole enää kiinnostava, ja mene into koko ihmiseen, läheisyyteen.. ihan kaikkeen? :|

Alkuperäinen kirjoittaja iita:

:hug: On oikeasti inhottavaa kun itse kaipaisi sitä läheisyyttä ja kun mies sitten tulee ja halaa. Niin tietää että taka-ajatuksena on että kohta kellistytään vaakatasoon. :/

aivan ja kun jotenkin siitä halauksesta tulee jo sellainen ahdistunut olo koska tietää miehen haluavan seksiä.

Yhteistyössä