Onko kenelläkään Smart-tv:tä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja telkkarikuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

telkkarikuume

Vieras
Mä oon jo varmaan kuukauden himoinnut LG:n 3d smart-telkkaria. Tällä hetkellä meillä tavallinen taulutelkkari, joka muuttaisi uuden telkun myötä lasten huoneeseen.

Te, kenellä on älytv, kertokaa kokemuksianne. Millainen telkku teillä on (merkki ja malli), onko ollut hyvä vai huono, onko älytv:n sovelluksilla ollut käyttöä, entä tuo 3d- juttu, hyvä vai huono? Onko netin käyttö telkkarilla niin takkuista, kuin olen kuullut? Toimiiko Areena, Katsomo ja Ruutu?

Tuo LG:n telkkari josta haaveilen, pystyy muuttamaan ihan tavalliset 2d-ohjelmat 3d-muotoon, joten voi sitten vaikka salkkarit katsoa kolmedeenä ;)

Hmm.. raha-asioihin liittyvien kyselyjen mukaan tällä palstalla kaikilla on käyttötilillä vähintään 10 000e ja säästötilillä sitten vielä paljon lisää -ja kenelläkään ei ole smart-tv:tä? Just just.

onhan se ihan ok, meillä juuri tuo LG:n televisio. 3d ei toimi niin hyvin kuin olettaisi 2d:stä 3d:en vaihdettaessa, ja ero niitten välillä on aika pieni , ja sitä ei juurikaan tule käytettyä. netin käyttö on vähän takkuista, mutta toimii.

Minulla on varmaan sitten älykkäin äly-tv mitä löytyy. Pystyy tekemään kaiken mahdollisen ja kaikki nettipalvelut toimii. Ja netistä löytyy kyllä TV-kanaviakin runsaasti jos vaan tietää mistä hakee. Videosisältöjä vaikka kuinka paljon. Nytkin katselin uutiset juuri yhdessä ikkunassa ruudulla samalla lukien tätä keskustelupalstaa viereisessä ikkunassa. Todella kätevää!

Olen siis hylännyt perinteisen television jo vuosia sitten, ja katson kaiken tietokoneen kautta. Antennikanavatkin tulee näkyviin kätevästi pienen USB-väylään liitettävän antennisovittimen kautta. Tietokone toimii samalla tallentavana digiboksina, jos haluaa. En enää menisi takaisin erillisen televisiolaitteen käyttämiseen. Tietokone on vaan niin paljon parempi kaikkeen kuin joku äly-tv, joka yrittää olla tietokone mutta ei ole kuitenkaan samalla tasolla. Näyttölaitteet olkoot vain näyttölaitteita.

Meillä on Samsungin Smart tv, ei mitään käsitystä mikä malli, mutta vuosi sitten ostettu ja silloin oli miehen mukaan markkinoiden paras.

3D-ominaisuutta on käytetty ehkä 2 kertaa. Se 2D:n muuttaminen 3D:ksi ei toimi niin hyvin, että jaksaisi käyttää tuota ominaisuutta. Aika lattea kuva on joka tapauksessa. HD on toki hyvä ja kuvanlaatu yms on tässä tosi hyvä.

Nettisurffailu on tässä käytännössä mahdotonta. Todella hidas ja hankala käyttöliittymä.

Parasta antia ovat omat sovellukset: Youtubea ja Netflixiä tulee katsottua lähes päivittäin. Lisäksi usb-liitännällä saa ulkoisen kovalevyn kiinni, se on kätevää jos haluaa katsoa (laittomasti) netistä ladattuja sarjoja.

Olen muuten ihan samaa mieltä yhden edellisistä kanssa siitä, että jos et tarvii jotain 50 tuuman telkkaria, ennemmin kannattaa ostaa kunnon tietokone ja niin iso näyttö, että käy telkkarista. Paremmat ominaisuudet ja pääset halvemmalla.

[QUOTE="samsung";29067461]Olen muuten ihan samaa mieltä yhden edellisistä kanssa siitä, että jos et tarvii jotain 50 tuuman telkkaria, ennemmin kannattaa ostaa kunnon tietokone ja niin iso näyttö, että käy telkkarista. Paremmat ominaisuudet ja pääset halvemmalla.[/QUOTE]

Ja siihen tietokoneeseen saa kiinni tosiaan niin ison näytön kuin huvittaa. Videoprojektorinkin, jos todella isoa kuvaa haluaa elokuvaelämyksilleen.

Hmm.. raha-asioihin liittyvien kyselyjen mukaan tällä palstalla kaikilla on käyttötilillä vähintään 10 000e ja säästötilillä sitten vielä paljon lisää -ja kenelläkään ei ole smart-tv:tä? Just just.
Ei kai niitä säästöjä kerry jos rahat hassaa kaikenmaailman älytöllöihin :D

Meillä on Samsungin kotiteatterisysteemi jossa on smart-tv -toiminnot. Eipä siitä tule muuta käytettyä kuin Netflixiä.

Samsungilaiset!! Ootteko saanu jostain netflixin appsin telkkuun,vai meettekö netin kautta? Noin puoli vuotta sitten etin Netflix-appsia,en löytäny,piti virittää Wii paikolleen,en tykkää ton töllön nettiselaimest

Harvoin käytetään 3D-toimintoa. Lähinnä lapset katselevat sillä jotain pätkiä. Netti pätkii ja on hidas. Pitäisi varmaan vaihtaa modeemi nykyaikeisempaan ja nettiliittymä isompaan.