Onko kenelläkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äityli21

Vieras
Jos on ollut angiina niin vaan toinen puoli kurkusta kipeänä ja kun nielaisee niin vastaa samalle puolelle korvaan??Mulla yhtäkkiä ilmestyi eilen illalla pikkuhiljaa kurkkukipeeks ja nytten aamulla kun heräsin niin oli ihan sika kipee kurkku ja AINA kun nielaisee niin vastaa oikeenpuoleiseen kurkkuun ja oikeen puoleiseen korvaan,korvassa tuntuu myös sellainen nipistys nielaisun yhteydessä..Panadol Hottia yritin juua mutta ei sekään auttanut ja sitten vielä kahvia mutta ei sekään,pitäis olla kokoajan nieleskelemässä ettei sattuisi niin kauheasti..Koska lääkärit ottaa nielurisa leikkaukseen..?? Mulla on ollut muutama vuosi taukoa angiinasta ja on nytten varmasti taas,vähän epäilen kyllä että tämä on angiina kun on vähän vetämätön olo ja ei jaksa oikeen tehä mitään ja huono olo tuli herätessä..

Oletko varma, että on angiina? Kyllähän ne pilkut näkee miltei itsekin peilin avulla.

En suosittele kuumaa, vaan kylmää, että turvotus kurkussa laskisi. Panadol ei myöskään ole paras lääke tuossa kohdassa (ellet sitten ole raskaana), vaan ottaisin jotain vahvemmin anti-inflammatorista lääkettä esim. ibuprofeeni.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oletko varma, että on angiina? Kyllähän ne pilkut näkee miltei itsekin peilin avulla.

En suosittele kuumaa, vaan kylmää, että turvotus kurkussa laskisi. Panadol ei myöskään ole paras lääke tuossa kohdassa (ellet sitten ole raskaana), vaan ottaisin jotain vahvemmin anti-inflammatorista lääkettä esim. ibuprofeeni.

En usko että olen raskaana,vaikka ehkäisyä ei käytetä miehen kans mutta kun ei ole ovulaatiota tapahtunut vielä.Okei,eli kylmää juotavaa,mulle ennen sanottu että pitää juua paljon kuumaa.. O_o

Tässä neuvo: EI koskaan kuumaa juotavaa! Kuumaneste ärsyttää kurkkua vaan enemmän ja enemmän. Nyt kylmää juotavaa, ruokakin jähtyneenä. Jääpaloja kun imeskelee niin helpottaa. En tiedä mistä ihmiset aina tuon "juo kuumaa" neuvon keksivät...

Mulla oli toi tauti reilu viikko sitten. Toinen puoli kurkusta sika kipeä ja vihlo korvaakin. Pientä lämpö piti...Ittekseen meni ohi, jonkusen buranan pahimpaa kipuun otin.

Yhteistyössä