Onko kenellekkään käynyt näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras

Petin miestäni jokin aika sitten toisen (varatun) miehen kanssa.
Nyt olen sitten raskaana ja tiedän varmasti, että tulin raskaaksi tuosta pettämiskerrasta.

"Ongelmani" on seuraava:
En haluaisi menettää nykyistä miestäni, mutta kun tiedän varmaksi, että hän ei ole tulevan lapsen isä, niin mitä minun pitäisi tehdä?!
Kertoako totuus, jota ei kuitenkaan nykyinen mies ymmärtäisi. Vai pitääkö salaisuutena loppuelämän ajan (johon en kyllä pystyisi)
En taas haluaisi tuon (varatunkaan) miehen suhdetta pilata.

Auttakaa mua. Sekavalta asia kuulostaa, mutta olen vain miettinyt miten tässä kävi näin. Oliko tällä raskaaksi tulolla joku tarkoitus?!

Tälle (varatulle) miehelle asian kerroin ja haluaa ehdottomasti pitää lapsen, mutta siten, ettei hänen kumppaninsa tietäisi. Voisiko se olla mahdollista?

Mutta että tää tilanne on niin vaikea!
Auttakaa, varsinkin jos olette kokeneet saman kun minä.
Tai auttakaa muuten vain. Kertokaa omia mielipiteitä siitä mitä minun pitäisi nyt tehdä.
Aborttia en halua missään tapauksessa kuitenkaan!
(Raskausviikko on nyt 9)

Ei hemmetti. Aikamoisen sopan olet kyllä keittänyt. Mä oon sitä mieltä että ehdottomasti pitää olla rehellinen kaikille ja sen verran myös "moralisoin", että kaikki ei taida olla teillä parisuhteessa kunnossa, kun kerran olet pettämäänkin mennyt, eli kannattaa ehkä miettiä vähän sen oman parisuhteenkin jatkoa...

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
Petin miestäni jokin aika sitten toisen (varatun) miehen kanssa.
Nyt olen sitten raskaana ja tiedän varmasti, että tulin raskaaksi tuosta pettämiskerrasta.

"Ongelmani" on seuraava:
En haluaisi menettää nykyistä miestäni, mutta kun tiedän varmaksi, että hän ei ole tulevan lapsen isä, niin mitä minun pitäisi tehdä?!
Kertoako totuus, jota ei kuitenkaan nykyinen mies ymmärtäisi. Vai pitääkö salaisuutena loppuelämän ajan (johon en kyllä pystyisi)
En taas haluaisi tuon (varatunkaan) miehen suhdetta pilata.

Auttakaa mua. Sekavalta asia kuulostaa, mutta olen vain miettinyt miten tässä kävi näin. Oliko tällä raskaaksi tulolla joku tarkoitus?!

Tälle (varatulle) miehelle asian kerroin ja haluaa ehdottomasti pitää lapsen, mutta siten, ettei hänen kumppaninsa tietäisi. Voisiko se olla mahdollista?

Mutta että tää tilanne on niin vaikea!
Auttakaa, varsinkin jos olette kokeneet saman kun minä.
Tai auttakaa muuten vain. Kertokaa omia mielipiteitä siitä mitä minun pitäisi nyt tehdä.
Aborttia en halua missään tapauksessa kuitenkaan!
(Raskausviikko on nyt 9)

OIkein tekisit, kun kertoisit miehellesi. Ja kun jo itsekin sanoin, ettei salaamaan pystyisi, niin pakkohan sun sitten on kertoa. Ja tuosta lapsen isästä. Kyllähän se salaamaan pystyy, ainakin siihenasti, kun perintöä aletaan joskus jakamaan ( olettaen, että isyys on tunnustettu ).

Mielestäni olisi kyllä todella väärin jatkaa suhdetta miehesi kanssa kertomatta hänelle. Elättää ja kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta...
Minä kertoisin totuuden, loppu olisi sitten miehestä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
joko elät tekosi kanssa suu supussa tai et. se on sun oma päätös miten teet

Näin!!

Ja sitten jos et aio kertoa, niin ÄLÄ KERRO SITTEN OIKEASTI KELLEKKÄÄN!!
Toi, että kerroit lapsen isälle oli jo....
Yksikään salaisuus ei pysy salaisuutena, jos sen kertoo edes yhdelle. Se yksi kertoo yhdelle jne.

Oletteko naimisissa? Jos olette, niin lain mukaan miehesi on lapsen isä, vaikkei oikeasti olekaan. Kyllä mäkin kannattaisin kertomista. Mieti mitä salailu tekee elämästäsi. Se tulee olemaan henkisesti aika raskasta.

Lapsen kannalta on parasta, että teidän parisuhde on kunnossa. Ja kunnossa ei ole suhde, jossa salaillaan. nyt äkkiä toimeen, että asiat ois kunnossa ennen lapsen syntymää.

MInkä takia tää varattu mies haluais lapsen pitää, jos ei kumminkaan aio lapsen elämään osallistua? Jos meinaan salaisuutena haluatte asian pitää, niin tuskin siinä kauheen avoimesti lastakaan nähdään!

eikös tää sama tarina ole ollut useamman kerran tällä viikolla.isä vaan välillä äidin kaveri,miehen paras ystävä mikä millonkin.tapansa kullakin kerjätä huomiota

niin ja miksi se varattu mies haluaa sen lapsen pitää?? en ymmärrä!! salassako käyt näyttämässä välillä sitä lasta sille oikealle isälle... taitaa olla provo

Jos kerran haluat jatka suhdettasi miehesi kanss niin tietenkään et kerro hänelle mitään,kun kerran tämän lapsen oikea isä ei välttämättä halua olla oikea isä vaan hänelle riiittä että lapsi syntyy.
Onnea odotukselle! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja siksok:
niin ja miksi se varattu mies haluaa sen lapsen pitää?? en ymmärrä!! salassako käyt näyttämässä välillä sitä lasta sille oikealle isälle... taitaa olla provo

Tiiän kuule semmosenkin tapauksen mis isä on lapsen kummina... Ja aika harva tietää että tämä tyyppi on oikeasti se isä.. Nykynen emäntäkään ei tiedä, ja ovat kummiskin aika paljon tekemisissä tämän "kummilapsen" kanssa
Et kaikki on kuule mahdollista....

Yhteistyössä