V
Vaippa
Vieras
Meillä on tällainen tapaus, ei suostu potalle eikä pytylle. Lahjontaa ollaan yritetty, mutta tulosta ei ole syntynyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Viekää lapsenne hoitoon. Hoitotädit opettaa ne äkkiä kuivaksi, jos itse ette kykene.
Alkuperäinen kirjoittaja jees:no meillä kyllä oltiin jo vuoden iässä ilman vaippoja. Lapsella on herkkyyskaudet milloin on hyvin vastaanottavainen oppimaan uusia asioita, myöhemmin voi olla vaikea opettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Viekää lapsenne hoitoon. Hoitotädit opettaa ne äkkiä kuivaksi, jos itse ette kykene.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki ajallaan:Lisään vielä, että lapsi on ollut yksivuotiaasta asti hoidossa. Eli on kyllä nähnyt pottailua enemmän kuin riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippa:Meillä on tällainen tapaus, ei suostu potalle eikä pytylle. Lahjontaa ollaan yritetty, mutta tulosta ei ole syntynyt.