Onko kenenkään muun mies "joo kohta / joo mä huomena sitten"-tyyppi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mun on

Vieras
Mun mies on. Ja saipahan opetuksen, ha :D

Meillä on muutaman kuukauden narissut ulko-ovi tosi pahasti. Olen lukemattomia kertoja pyytänyt miestä öljyämään sen.
"Joo mä kohta öljyän..."

Yksi jalka meidän sängystä on rikki ja sänky keikkuu inhottavasti, sanoin miehelle asiasta, johon mies: "Mä huomena sit korjaan sen, en jaksa enää hakea työkaluja autosta."

Ostin uuden verhotangon makkariin ja pyysin miestä avuksi kiinnittämään sen. "Joo joo, kohta!"

Pyysin mieheltä apua uuden vaatekaapin kokoamiseen "Joo kohta!"

Ja mitään näistä ei tapahtunut. Muistuttelin, pyysin, käskin, kaikkeen "joo kohta, joo huomena, älä jankuta / nalkuta, kaiken pitäs tapahtua just sillon kun sä ite haluat ja plääplää.."

No, eräänä kauniina päivänä mulla palo käämit ja marssin rautakauppaan ostaan kaikkee mahdollista et saan noi hommat tehtyä.

Öljysin oven, korjasin sängynjalan, kiinnitin verhotangon ja kokosin vaatekaapin.

Mies tuli samaisen iltapäivänä töistä ja hänen kaverinsa tuli samoihin aikoihin kahville. Tää kaveri totes mun miehelle: "ai sä oot saanu öljyttyä tän oven kun ei narise enää!" Mies meni ihan vaikeeks ja katto mua. Makasin suihkunraikkaana kirja kädessä sohvalla ja sanoin, ei, kyllä se olin minä joka sen öljysin. Korjasin myös sen sängynjalan, kiinnitin makkarin verhotangon ja kokosin vaatekaapin paikoilleen kun se sun "kohta ja huominen" ei sit koskaan tullu -ja hymyilin säteilevästi.

Mun mies oli NIIN nolona, siitä näki miten se olis voinu vajota lattian alle ja se sen kaverikin katto vähän et hä.... :D

Ei sillä et mä mitään isoja asioita olisin tehnyt, etteikö noihin kaikki pystyis, mutta se henkinen mielihyvä mitä tästä episodista sain, aiaiaiai :D

Meillä on sama homma.. aina tulee se kohta, joojoo, huomenna litania.. mutta sitteku ite otan vasaran tai työkalun käteen ja alan tekemään niitä hommia, niin sitten juoksee apuun, koska ne hommat ei kuulu naisille varsinkaan mulle kuulema :D

Joo, mun mies.. :D

Mä teen melkein aina ne hommat sit itse, ei aiheuta noloja tilanteita tai muutakaan reaktiota miehessä, se vaan naureskelee et sä nyt oot aina ollut tollanen teeseitse nainen..

Eiköhän tuo ole aika tyypillistä miehille yleensäkin. Mä en oikeestaan muunlaisia miehiä tunnekaan, paitsi mun isän, joka pitää kaiken kunnossa niin, ettei mikään pääse edes tuollaiseen pisteeseen. Ja jos joku menee rikki, niin se on sitten ihan saman tien korjattava.

Ihan mahtavaa :D

Meillä ollaan molemmat homman mielekkyydestä riippuen tuollaisia. Meillä menee vähän niin että kun toinen ei saa tehtyä jotain niin toinen hermoontuu ja tekee ja jonkun toisen jutun kanssa toistepäin..

Just näin. Paitsi, että meillä vielä mies loukkaantuu, kun olen tehnyt hommat. Oli ollut kuulemma juuri ollut aloittamassa korjaushommia. Sen kun olisi nähnyt.

Minä sitten yleensä teen ihan hiljaisuudessa teen hommat ja jos muutaman kuukauden päästä tulee miehelle mieleen ko. työt niin saatan sanoa, että kas tonttu lienee jo tehnyt.

Mun ex-mies oli tällanen.. "juu kohta" ja sit kun itse olet jo tehnyt niin kuului "no oisin mäkin sen voinut". Tuossa menneellä viikolla istuin keittiön lattialla putsaamassa hajulukkoa ja katsomassa tiivisteet läpi niin mietin, että vaikka itse osaa, niin onhan se kiva, että toinenkin osallistuis. Sanomatta.

Mun mies tekee kaiken samoin tein, ei jätä ikinä mitään roikkumaan. Mutta mä sitten... Mun motto on: Sen minkä jättää tänään tekemättä, voi jättää huomennakin :whistle:
hahahhahhahahhaa :D Mä oon taas vähän tämmönen "älä tee mitään tänään, minkä voit tehdä huomennakin" toki siin on huonot puolensa kun itse ne on pääasiassa tehtävä.

Meillä mies ei ole kyllä läheskään noin paha.
Mutta mua ärsyttää, että jos mä pyydän vaikka pyyhkimän keittiön pöydän sillä aikaa kun itse teen ruoan loppuun ja häärään patojen ja kattiloiden kanssa, niin vastaus on "joo joo" ja lopulta kun mä olen valmis, ei pöydälle ole tehty mitän ja sillä samalla saatanan sekunnilla kun mä otan rätin käteen juoksee mies keittiöön "no nyt mä pyyhin sen". Aivan sama miten kauan aikaa sitten olisin pyytänyt jotakin niin sillä samalla hetkellä mies "ihan vahingossa" tulee tekemään sitä hommaa mitä oon sen pyytänyt thedä, mitä se ei oo tehnyt ja mitä minä lopulta oon alkanut tekeen.
Ä R S Y T T Ä V Ä Ä !
Ja mies ei kertakaikkiaan tajua miks mus alkaa ottaa päästä kun se snätää siihen paikalle taivastelemaan "kyllä mä se nyt tekisin.

Yhteistyössä