Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menikö 8 tuntia kun täytit kelan hakemuksia?Aloitin duunit jo aamukuudelta ja työpäivä on se 8 tuntia.
Pitää varmaan lähteä paikan päälle huomenna kysymässä mitä ne meinasi sen ylennyksen myötä. 200 euroa lisää on aika vähän työnjohdosta jopa siinä tapauksessa ettei siihen liity tulosvastuuta.
Totta. Eläimiä pitää hoitaa ja metsästä pitää hakea oksia polttopuiksi. Niitä tippuu puista nyt kun tulee ja ne on erinomaisia sytykkeitä.Sun duunit jatkuu kotona.
Aloitin ysiltä.
Mun pikku pallerot hoitavat tänään kotihommat eikä pelejäkään ole niin minä kuljen jo puolkuudelta ”munasillaan” saunan jlk. ja nostan jalat pöydälle.
Saatanpa lukea jopa kirjaa sohvalla villasukat jalassa räpäyttämättä evääkään koko iltana.![]()
Vaihtaisin silti lifestyleä sun kanssa ihan milloin vain.Totta. Eläimiä pitää hoitaa ja metsästä pitää hakea oksia polttopuiksi. Niitä tippuu puista nyt kun tulee ja ne on erinomaisia sytykkeitä.
niille se merkitsee ylityötä toisaalla - sulle myös mut ehkä se oli pakko?Mun työt loppui aamulla klo 7. Vähän meni pitkäksi kun jäin rupattelemaan aamuvuorolaisten kanssa
Ei ylitöitä vaan ihan sosiaalista kanssakäymistä...niille se merkitsee ylityötä toisaalla - sulle myös mut ehkä se oli pakko?
Kyllä yölisät juokseeEi ylitöitä vaan ihan sosiaalista kanssakäymistä...
Pulkka on käytössä vain lennonjohtajillaMenikö 8 tuntia kun täytit kelan hakemuksia?
Miten teidän lj:n työvuorot menee, ilmeisesti kolmivuorotyö, mutta miten on vapaita?Pulkka on käytössä vain lennonjohtajilla
Tottakai juoksee, mutta ei ylityölisä tietenkään jos jään itse rupattelemaanKyllä yölisät juoksee
Kotti on se kun pyydetään etukäteen palkkaa saatavaksi8 alotin ja pian ajattelin lähteä kotti![]()
Ole ystävällinen ja ota selfie kk-kuvaksi mammakalenteriin, eli villasukat pois, känny isovarpaiden väliin, ja NAPS….. minä kuljen jo puolkuudelta ”munasillaan” saunan jlk. ja nostan jalat pöydälle.
Saatanpa lukea jopa kirjaa sohvalla villasukat jalassa räpäyttämättä evääkään koko iltana.
Ei tuo mut onhan niitä ollutKirjoitteleeko muka joku lennonjohtaja tällaiselle palstalle? Ei voi olla totta. Eikö teille ole mitään laadukkaampaa foorumia vaikka LinkedIn. Kenttätyöntekijät on asia erikseen.
On meillä täällä ollut tohtoreitakin.Kirjoitteleeko muka joku lennonjohtaja tällaiselle palstalle? Ei voi olla totta. Eikö teille ole mitään laadukkaampaa foorumia vaikka LinkedIn. Kenttätyöntekijät on asia erikseen.
Lj ?8 alotin ja pian ajattelin lähteä kotti![]()
kysyt: saisinko kottia?Kotti on se kun pyydetään etukäteen palkkaa saatavaksi