Onko kenenkään muun työpäivä pulkassa näin aikaisin iltapäivällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
Aloitin duunit jo aamukuudelta ja työpäivä on se 8 tuntia.
Pitää varmaan lähteä paikan päälle huomenna kysymässä mitä ne meinasi sen ylennyksen myötä. 200 euroa lisää on aika vähän työnjohdosta jopa siinä tapauksessa ettei siihen liity tulosvastuuta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sun duunit jatkuu kotona.😏

Aloitin ysiltä.
Mun pikku pallerot hoitavat tänään kotihommat eikä pelejäkään ole niin minä kuljen jo puolkuudelta ”munasillaan” saunan jlk. ja nostan jalat pöydälle.😎
Saatanpa lukea jopa kirjaa sohvalla villasukat jalassa räpäyttämättä evääkään koko iltana.😎

Sun duunit jatkuu kotona.😏

Aloitin ysiltä.
Mun pikku pallerot hoitavat tänään kotihommat eikä pelejäkään ole niin minä kuljen jo puolkuudelta ”munasillaan” saunan jlk. ja nostan jalat pöydälle.😎
Saatanpa lukea jopa kirjaa sohvalla villasukat jalassa räpäyttämättä evääkään koko iltana.😎
Totta. Eläimiä pitää hoitaa ja metsästä pitää hakea oksia polttopuiksi. Niitä tippuu puista nyt kun tulee ja ne on erinomaisia sytykkeitä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Totta. Eläimiä pitää hoitaa ja metsästä pitää hakea oksia polttopuiksi. Niitä tippuu puista nyt kun tulee ja ne on erinomaisia sytykkeitä.
Vaihtaisin silti lifestyleä sun kanssa ihan milloin vain.👍

Hyvä, että voit olla etänä, se on tuossa ISO etu.
On hyvä ottaa huomioon tuossa kun työnkuvan myötä ne lähipäivät lisääntyvät…

Kirjoitteleeko muka joku lennonjohtaja tällaiselle palstalle? Ei voi olla totta. Eikö teille ole mitään laadukkaampaa foorumia vaikka LinkedIn. Kenttätyöntekijät on asia erikseen.

Kirjoitteleeko muka joku lennonjohtaja tällaiselle palstalle? Ei voi olla totta. Eikö teille ole mitään laadukkaampaa foorumia vaikka LinkedIn. Kenttätyöntekijät on asia erikseen.
On meillä täällä ollut tohtoreitakin.😬