onko ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adae
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti toivon että kaikki ketkä haluutte vauvan, saisitte omanne pian :) Mullakin on herännyt nyt pelkoja jos kaikki ei ookkaan hyvin tai menee kesken, mut ei sille sit mitään mahda. TEin aamulla vielä varmistustestin ja nyt se plussa pätkähti selvemmin :) Pakko kai jo uskoa..:)
+++

Olen todella onnellinen Pihla sun puolesta!!! Toivotaan nyt, että pieni jaksaa pysyä matkassa loppuun asti :)

Täälläkin alkaa taas mielentila hieman nousta. Mies näytti vihreää valoa koiranpennulle ja tänään ilmeisesti mennään varaamaan oma pikku kulta :)

Mies aamulla kyseli innoissaan, että koska on taas seuraava kerta kun päästään tositoimiin? :) Oli aika suloista kun sekin noin odottaa seuraavaa (tai pikemminkin ensimmäistä) ovista! Senkin vauvakuume on vuoden aikana kasvanut aika paljon kun vertaa siihen mitä se oli vuosi sitten. :) Hyvä vain.

++++++++

Heipparallaa kaikille!
Täällä polttelee vauvakuume pahasti, vaikka 9 kk poika konttaa tuolla lattialla. Menkat alkoi uudestaan heinäkuussa ja tänään mies sanoi, että vois noita tulla enemmänkin. Että nyt pannaan kumit hyllylle ja aletaan tehdä poitsusta isoveljeä. Pitäis vain löytää jostain aikaa seksille... ;-) Pikkuvintiö kun ei ole mikään loistava nukkuja ja illat menee nukutellessa. Mies tulee töistä yleensä kuuden jälkeen ja remppaa yläkertaa kaiken vapaa-aikansa. Viimeksi tärppäsi kolmannesta kierrosta, sen jälkeen kun olin ruvennut kalenteriin merkitsemään otolliset päivät. Tarvii toivoa, että ovikset sattuu viikonlopulle :-)

Niin, ja onnea Pihlalle plussasta ja adae, kerro ihmeessä siitä pennusta. Joko on varattu? Mitä rotua? Mun hauvakuume ei koskaan tule saamaan vihreää valoa, kun mies on allerginen.

Tervetuloa Milly joukkoon!!! Toivotaan, että pikku kakkonen saa alkunsa yhtä nopsaan kuin isoveljensäkin!

Koira on kääpiövillakoira ja narttupentu on haaveissa. Emme päässeestkään tänään katsomaan sitä pikkuista, mutta huomenna soittelemme sinne ja varaamme pennun (toivottavasti!). Väriltään neiti olisi musta :) Pennut ovat vasta noin kolmen viikon ikäisiä, että muutamaan viikkoon ei pentu meille tule. Mullakin on astma ja allergiaa ja tämä koirarotu on sellainen, että astmaatikotkin kuulemma kestää. Eikä karvaa irtoa ja sekin on suuri bonus kun mun mies inhoaa pölykoiria! Turkin hoitohan siinä on työlästä, mutta mitäs pienistä! :)

+++++++

Joo mää kanssa.
Haluaisin siis lisää vintiöitä.
Vaikka kaikki aika meneeki ton 9 kuukautisen vellihousun kaa!
No, ny vuotaa rouwa kun seula, jotes sitte kai parin viikon päästä pitäs pistää seksisukkaa jalkaa ja vokottaa tota iskää jotta hyvä tulis.
Lussaonnee vaa kaikille teille tytseille.
Nii ja mulle kans!

Tervetuloa Lyyli joukkoon!! Paljon plussaonnea!

Täällä menossa tällä hetkellä kp 31/28... jippii... Tulis nyt se täti, että pääsis uuteen yritykseen!!!

Tänään nyt sitteen MENNÄÄN varaamaan se pentu! :)

++++++++++

Kiitos Pihla! Täällä alkaa olla melkoiset täpinät, kun enää noin nelisen viikkoa kun hauvamme tulee kotiin! Eilen siis varasimme pikkuisen ja oli kyllä niin suloinen! Kaikki ne olivat suloisia, mutta ""oma"" oli kaikkein ihanin! :)

kp 32/28 eikä mitään tuntoja mihinkään suuntaan... Tätiä siis vielä odotellessa... Hoh hoijaa...

Mitenkäs muilla?!?!

+++++++

Hello,
Adae, pentu kuulostaa ihanalta. kerro ihmeessä sit kokemuksia, alkaako aivastuttaa tms. Paitsi toivottavasti tulet raskaaksi niin pian, ettei ehdi tulla varsinaisesti kokemusta. :-) Itsellä ainakin siitepölyallergia katosi mystisesti yhdeksi kesäksi.

Lyyli, meillä taitaa olla samanikäistä seuraa päivisin. Tai oletko jo palannut töihin? Itse ajattelin palailla vuoden vaihteessa. Onko kyseessä ainokainen? Tyttö vai poika?

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi loppuviikosta, mies kun oli kriittiset päivät työmatkalla... Eli ei toivoa lähipäivinä :-(

Mitäs teille muille kuuluu?
Adae, joko on täti tullut kylään?

Mulla menossa kp 8 ja mies on työreissussa tämän viikon. Ja koska kiertoni on lyhyt, niin taitaa tämä kierto mennä tässä. Nyt en ole edes vaivautunut lämpöjä mittailemaan, joten en tiedä olisiko mitään toivoa muutenkaan.
Välillä kyllä tulee mieleen, että olisiko sittenkin hyvä odottaa nyt vähän pidempään. Että tulisi pidempi ikäero kuin mitä esikoisella ja kuopuksella. Joten vähän ristiriitaisia tunnelmia täällä.

kp 34/28.. Tädistä ei tietoakaan... Mutta ovistestit näyttää entistä vahvempaa plussaa.. Jippii... Nauraako nyt vai itkeä... Menkkamaisia kipuja tulee aina silloin tällöin. Ovat tosi lieviä ja kestävät maksimissaan viistoista minuuttia.

Nyt alkaa hauvakuumekin oikein pukata kunnolla päälle. Johan tässä on vuosi veivattu hauva-asiaa, mutta nyt kun tietää, että sen pennun saa niin sitä ei oikein jaksa odottaa. Ehkäpä se on sama juttu sitten kun on raskaana. Vaikka siltä se tuntuu nytkin, mutta sitten on varmaan vähän erilainen odotustäpinä. Nyt kun toi hauva on tulossa niin pitää valmistautua siihen sen tuloon. Peti sille on jo hommattu ja nimikin on valmiina. Vielä olis pitkä lista asioita hankittavana. Mutta toisaalta tämä on ihan hyväkin asia niin saa ajatukset vauva-asioista välillä poiskin. Ei niin ajattele noita kp:itäkään enää. Stressi alkaa laskea...

Mitenkäs muut?

+++++++++++

Täällä kauhea väsymys päällä, tekisi mieli vaan nukkua :)
Eilen oli henkisesti aika rankka päivä, kun kuulin erään kaverin äkillisestä menehdyksestä :'( Elämä on julmaa..
Neuvolaankaan en ole vielä kerennyt soittaa.
arvaa tuleeks Adae mullekkin nyt hauvakuume? Onhan ne karvapallot ylisulosia :) Mutta riittää nyt toi iso köntys joksikin aikaa.

Väsymystä vastaan taisteleva.
Rv 6+5

Otan Pihla osaa suruusi! Saanko kysyä, että mitä kaverillesi tapahtui? Pakko ei tietenkään ole vastata! Yritä jaksaa! Elämä todellakin on joskus vähän liiankin julmaa!

Mulla taitaa olla menossa kp 24, kierronpituudesta on ainakaan aikaisempaan verrattuna turha puhua, kun Clomin kanssa kierto muuttuu. Vähän on tuntunut parina viime päivänä alavatsassa ""nippailuja"", pieniä menkkamaisia nipistyksiä, mutta eipä juuri muita tuntemuksia ole. Odottelen ensi viikkoon, ja testaan ke, jos ei menkat ala.

Otan osaa Pihla suruusi, multakin muutama vuosi sitten äkillisesti kuoli läheinen ystävä, ja edelleen hän on päivittäin mielessäni.

Lämmin osanottoni Pihla. Onneksi maailmaan mahtuu näitä ihania asioitakin. Kannattaa keskittyä nyt siihen! Väsymyksen pitäis helpottaa parissa viikossa ja sit olo on aivan ihana, ellet ala kärsiä pahoinvoinnista kuten eräät... Mutta sekin on ihanaa, kun tietää mistä se johtuu! Koita juoda paljon, se saattaa helpottaa.

Täällä alkoi menkat, niinkuin pitikin. Vaan on se naisen mieli kumma: Kun on vauvakuume, sitä joka kerta pettyy, kun ei tärppää, vaikkei olis kierron aikana edes alastonta miestä nähnyt. ;-) Saati sitten ollut suojaamattomassa yhdynnässä otollisena päivänä... Ja helppoahan se vielä mulle on, kun luomuna ollaan liikenteessä! Mutta nyt on rasti kalenterissa odottamassa...

Liityn minäkin mukaan... Kuullostaa kovin tutulta noi toiveet. Ei tarkkaa tietoa oikeesta ajankohdasta, mutta eikös ne siittiöt ole aika sitkeitä tapauksia : ) Meillä jo kolmas yritys, joten kovin säännöllisesti ei aina pystytä edes yrittää. Noin viikko vielä, niin pääsee testailemaan.

Kiitos kaikille lohdutuksista, olette ihania :)!
Tarkkaa kuolinsyytä ei vielä tiedetä..
No toivottavasti en joudu kokemaan lisää menetyksiä.
Alkusyksystä tätini kuoli syöpään liian nuorena, se oli mulle liikaa, en oo vieläkään siitä toipunut..
toivottavasti tää vauva tulisi terveenä maailmaan niin olisi oma nyytti jota paijata ja rakastaa :)
Oikeastaan mietin vauvaa jo nyt, vaikka en tiedä että onko kaikki massussa hyvin.
Oikein paljon plussia uusille ja vanhoille kirjoittelijoille :)!!+++

Tervetuloa Pieni joukkoon! Toivotaan paljon plussaonnea teillekin!!!

Täällä on tänään taas niin mieli maassa kun vaan voi olla.. Kp on kai 35/28. Hirveesti tekis mieli testata, mutta toisaalta ei halua. Se nega tuottaa niin suurta pahaa mieltä, vaikka sen jo tietääkin. Mutta kun se täti ei oikein ota tullakseen... Aina välillä on hiukan jotain kipuja, mutta ei niitäkään juuri... Ja kun se täti ei tule se nostaa liikaa toiveita taas ylös!!! En jaksais enää odottaa.. Tässä on vuosi tullut tuota odotusta... No ehkä huomenna taas parempi mieli!

Jaksuja Pihlalle!

++++++++++++++++ Muille!

Nyt tuntuu siltä et elämä potkii kunnolla päähän :'(
Mulla alkoi eilen verinen vuoto, yöllä kauheat vatsakrampit, aamulla verentulo lisäänty ja pääsin sängystä ylös kaksi tuntia sitten. Nyt vähä helpottaa eikä vertakaan tule valumalla. Neuvolatäti varoitteli alkavasta keskenmenosta, ensi viikolla ultraan tarkistamaan tilanne, onko mussa enää elämää sisällä.
tää on ku jotai painajaista...itkettää..
Tuntuu et tän vaavin elämä oli tässä veren mukana tuli runsaasi hyytymiä, toivottavasti ei tarvitse mennä kaavintaan.
Raskaus oli vko:lla 7+0 eilen.

Pihla, haleja sinulle ja voimia! Toivottavasti se ei ole sitä mitä pelkäämme, vaan vauva voi hyvin ja raskaus jatkuu.

Mikäs on Adae sinun tilanteesi? Lähinnä täällä jännittelen nyt muiden puolesta. Enpä usko, että vieläkään tärppää. Nyt kp 13.

Kiitos.
Vuoto loppui eilen ja jäin tässä itsekkin miettimään mitä se voisi olla, sairaanhoitajat ei osannu sanoa mitään.
Otan huomenna neuvolaan yhteyttä ja kysyn jos siellä oltas viisaampia. Ultraanhan mun on päästävä mutta tuntuu et täällä ei niin vaan pääsekkään.
Pieni toive elää vielä, mutta jos ei niin sitten olen valmis yrittämään uudelleen, jos sais seuraavan LA heinäkuulle :)
Tsemppiä muille yritykseen ja paljon plussaonnea :)!!+++

Voi että toivon niin Pihla, että kaikki olisi kunnossa! Onneksi jaksat olla positiivinen!!!

Täällä kp 39/28.... Ja alkaa jo ärrät ja veet nousta kielelle.. Soittelin tänään sitten Naisten Klinikalle ja aikovat sieltä ottaa huomenna yhteyttä. Mutta jos nyt tuon viimosenkin raskaustestin tuhlais aamulla. Pitäähän se kuiten varmistua, jos pistävät terokuurille. Vaikka tosin eihän ne terot mitään haittaiskaan. Mutta kuitenkin... Höppänä kun pitää olla!

Käytiin taas lauantaina kattomassa sitä meidän pikkuista ja voi kun se on lutunen! Se jo niin katseli pienillä pyöreillä silmillään ja kovasti yritti päästä kopastaan pois. Halusi vissiin jo kotiin... ;) Ensi viikonloppuna lähdetään muutamaksi yöksi kaupunkiin ja ostellaan sieltä hauvalle kaikki tarvittava mitä ei täältä saa (eli melkeen kaikki...)!

Mies ei ole tänään kotona, joten vois hemmoitella itseään pitkällä suihkulla, jalka- ja käsihoidolla (tosin minä kyllä teen näitä muutenkin).. Ja kattoo telkkuu loppuilta.

Mitenkäs muilla menee???

Paljon plussaonnea kaikille! Ja Pihlalle pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä!!

Yhteistyössä