Onko kevät itkun vai ilon paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Toiset rakastaa kevättä, ja toiset inhoaa.
Mulla on taas tää fucking joka keväinen masis päällä, enkä suuresti nauti olostani. Tiedän, että vappuun mennessä helpottaa, mutta tää on silti raskasta. Meillä oli vuosipäivä ja voitteko kuvitella: mä unohdin sen!!! Otti päähän niin raskaasti, se päivä on ollut tosi tärkeä. Mies muisti, mutta mä en. Tuntuu, että tarvisin keväisin loman kaikesta: ensin vuorokauden nukkumiseen ja itseni kanssa olemiseen, ja vissiin parishteen hoitamiseen pari lisää (pikkulinnut on laulaneet, etten ole kauheasti kai panostanut tähän meidän yhteiselämään juuri nyt. Tunnustan.) Ei tämä koske siis vain tätä kevättä, vaan kevät on aina ollut tälläinen. Paitsi yksi: se oli poikkeus muista.

Kertokaa te ketkä rakastatte kevättä, miksi? Mitä mun pitää yrittää keväässä nähdä, että se tuntuisi ihanalta ja siltä miltä pitäisi?

Kevät vain saa mielen näin.
Tulee lämmintä,puihin lehdet ja valoisampaa.

n015.gif

Ilon aikaa...on mulla kyllä jotain kevätväsymystä ilmassa,mutta kyllä minä odotan että kevät tulee oikein kunnolla!!Vähän masensi tuo lumen tulo kun sitä tuli 30cm...nyt pitäs olla kevät tulossa ei talvi!!! B)

tos kuvas olen kun mä kevätkirmauksella =)
keväällä sitä ns.herää eloon taas itsekkin.se on se valo joka piristää,pitenevät pvät.ei tartte aina miettii et mitä ehtii tehdä ennen pimeetä.
vähenevä vaatetus itsellä ja ennen kaikkee muksuilla,pääsee helpommalla pukemisella.
ja ihmisten nassut on ilosempia tuolla liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
tos kuvas olen kun mä kevätkirmauksella =)
keväällä sitä ns.herää eloon taas itsekkin.se on se valo joka piristää,pitenevät pvät.ei tartte aina miettii et mitä ehtii tehdä ennen pimeetä.
vähenevä vaatetus itsellä ja ennen kaikkee muksuilla,pääsee helpommalla pukemisella.
ja ihmisten nassut on ilosempia tuolla liikenteessä.

Lukuunottamatta mua. :xmas:

Mä tykkään keväästä ihan älyttömästi. Se on se lupaus kesästä, tulee valoisampaa, puihin ja pensaisiin tulee silmuja, kevätesikot kukkii harmauden keskellä ja ne viimeisetkin lumet sulaa pois.

Mä en kestä näitä viime vuosien synkkiä, pimeitä ja lumettomia talvia, tuntuu että sitä on suurin piirtein erakkona omassa luolassaan ja väsyneenä koko ajan. Ja sitten kuin tilauksesta, kun tuntuu ettei enää kestä sitä pimeyttä, tulee kevät ja valo ja alkaa taas elämä.

Ah sitä ihanuutta =)

Ehdottomasti ilon!
Ankeint on syksy. Mä inhoan pimeää ja sitä märkää loskaa ja...Ihmisellä pitäis olla oikeus nukkua talviunta lokakuusta joulukuun alkuun. Jouluksi sitten paljon lunta ja vähän pakkasta, ni vois herätä :D

täällä toinen kevään vihaaja :kieh: inhottaa kaikki lika mikä näkyy sisällä ja ulkona. ottaa päähän takatalvet, koiranpaskat jne... Pitäisi saada itsensä ikkunan pesuun...

Mielummin ottaisin syksyn, ihanat pimeät illat jolloin saa istua pihalla ja vain olla lämpimässä hämärässä :heart:

Mä en pysty sanomaan mitään muuta kuin että mä vihaan kevättä,se saa mut ärtyneeks,ahdistuneeks,päänsärkyiseks ja olon tuntuun siltä että maailmanloppu tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mäkin haluan nähdä sen ihanuuden.. mutta en kykene. Eihän tuolla paista edes aurinko, ja kylmäkin on. Mitä kivaa tässä pitäisi olla?? :(

Joo,no nyt ei ole oikein keväinen ilma.Kyllä se vaatii että lumet on poissa.
Mutta kun kalenteria katsoo niin tietää että se lähestyy.
Viime vuonna Tampereella oli +15.Jostain aamulehden uutisesta luin.

Aamutv:ssä just aiheesta puhuttiin. Sanottiin, että osaksi kevätmasennuksesta kärsivän olo pahenee sen takia, (tai voi pahentua) että muut ovat korostuneet iloisia, tulee juuri se olo, että ai tuokin on noin hyväntuulinen ja mulla on paha olla. Ja sitten oli tutkittu, että lepän siitepöly voisi lisätä jonkun aineen erittymistä aivoissa, joka taas lisäisi masennusta siihen taipuvaisella. Sorry kun en tarkemmin muista.

Minulle kevät on yhtä kiva vuodenaika kuin muutkin, pidän aina siitä eniten, joka on seuraavaksi tulossa. =)

Yhteistyössä