Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:äitini oli kuullut peipposen laulavan...mitäs se tarkottikaan =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:elämä hymyilee ihan erilailla, kun kevät koittaa ja tuntuu, että herään itekin talvihorroksesta viimeinkin... ja ne ihanat keväänmerkit: leskenlehdet, krookukset, sinivuokot jne... saa suun hymyyn B)
Joo ei meitä taida montaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä inhoon kevättä. :$ Tekis vaan mieli vetää peitot korviin ja herätä sitten vasta kun luonto vihertää ja on lämmintä.
Nonih, joku muukin. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:elämä hymyilee ihan erilailla, kun kevät koittaa ja tuntuu, että herään itekin talvihorroksesta viimeinkin... ja ne ihanat keväänmerkit: leskenlehdet, krookukset, sinivuokot jne... saa suun hymyyn B)
Mä en muista, koska oon viimeksi edes nähnyt näitä, kun kuljen tuolla pipo tiukasti silmillä ja mahdollisimman piilossa koko maailmalta.
Koska sinivuokot alkaa kukkimaan? Mä aion nyt tehdä tälle asialle jotain. |O
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Aamutv:ssä just aiheesta puhuttiin. Sanottiin, että osaksi kevätmasennuksesta kärsivän olo pahenee sen takia, (tai voi pahentua) että muut ovat korostuneet iloisia, tulee juuri se olo, että ai tuokin on noin hyväntuulinen ja mulla on paha olla. Ja sitten oli tutkittu, että lepän siitepöly voisi lisätä jonkun aineen erittymistä aivoissa, joka taas lisäisi masennusta siihen taipuvaisella. Sorry kun en tarkemmin muista.
Minulle kevät on yhtä kiva vuodenaika kuin muutkin, pidän aina siitä eniten, joka on seuraavaksi tulossa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Itseasiassa: se taisi olla tämän kevään onnellisin hetki, kun seisoskelin sen talon pihalla ja kuuntelin lintujen laulua. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:elämä hymyilee ihan erilailla, kun kevät koittaa ja tuntuu, että herään itekin talvihorroksesta viimeinkin... ja ne ihanat keväänmerkit: leskenlehdet, krookukset, sinivuokot jne... saa suun hymyyn B)
Mä en muista, koska oon viimeksi edes nähnyt näitä, kun kuljen tuolla pipo tiukasti silmillä ja mahdollisimman piilossa koko maailmalta.
Jos sitten siellä uudessa paikassa ensi keväänä näet noitakin enemmän =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kevät vain saa mielen näin.
Tulee lämmintä,puihin lehdet ja valoisampaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Aamutv:ssä just aiheesta puhuttiin. Sanottiin, että osaksi kevätmasennuksesta kärsivän olo pahenee sen takia, (tai voi pahentua) että muut ovat korostuneet iloisia, tulee juuri se olo, että ai tuokin on noin hyväntuulinen ja mulla on paha olla. Ja sitten oli tutkittu, että lepän siitepöly voisi lisätä jonkun aineen erittymistä aivoissa, joka taas lisäisi masennusta siihen taipuvaisella. Sorry kun en tarkemmin muista.
Minulle kevät on yhtä kiva vuodenaika kuin muutkin, pidän aina siitä eniten, joka on seuraavaksi tulossa. =)
Eli mitä??? Allergiaa???![]()
Leppä on ollut nyt kai pahimmillaan ellen taas väärin muista, ja mun ärtyneisyys alkoi ihan tasan siitä kun allergia oireetkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:Mä tykkään keväästä - ok. Mutta mua VÄSYTTÄÄ aivan sikana joka saakelin kevät! Mahdotonta väsymystä, vaikka nukuttua tulee ihan normaalisti. Tiedä sitten, että mistä perkeleestä johtuu, mutta hermot se vie :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:Mä tykkään keväästä - ok. Mutta mua VÄSYTTÄÄ aivan sikana joka saakelin kevät! Mahdotonta väsymystä, vaikka nukuttua tulee ihan normaalisti. Tiedä sitten, että mistä perkeleestä johtuu, mutta hermot se vie :headwall:
Asiasta toisee, mutaina kun mä näen nikin Tuliko Kakka, muo alkaa naurattaa![]()
![]()
Joo, hullulla on halvat huvit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/79652.shtml tuolla juttua siitä allergiasta ja masennuksesta vähäsen
ei tuu muuta mieleen ku lääkitys aina ajoissa ennen kevään alkuaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:"Yhdysvalloissa on havaittu, että lepän, tiettyjen pajujen ja tiettyjen pähkinäpensaiden siitepölyallergia vaikuttaa depressioon. Kun kyseiset puut kukkivat tietyllä alueella, depressiivisyys ja itsemurhat lisääntyivät, hän kertoo."
Arvatkaa, mitkä on allergiatesteissä todettu mulla pahimmiksi oireiden aiheuttajiksi...??? :ashamed:
"Oulun yliopiston yleislääketieteen professori Markku Timonen on tutkinut masennuksen ja atooppisten allergioiden yhteyttä.
Hänen väitöskirjatutkimuksessaan ilmeni, että atooppisesta allergiasta kärsivillä naisilla on lisääntynyt riski masennusoireisiin."
Arvatkaa, kuka sairastaa atopiaa ja on diagnisoitu taipuvaiseksi maanis-depressiivisyyteen ja masennukseen??? Tän on pakko olla huono vitsi?
Seuraava kysymys: kai tätä voi hoitaa??? |O :/