Onko kohtuuton pyyntö mielestänne ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Että pyydän miestä huomenna heräämään aamulla lasten kanssa että saan itse nukkua pidempään . Lapset herää kuudelta (jippii). Ja yleensä lauantai on mun aamu ja sunnuntai miehen. Mutta nyt on mies menossa la iltana mökille viihteelle ja on siellä yötä,joten minä joudun sunnuntaian heräämään nyt jokatapauksessa.
Mies sanoo että olen kohtuuton, kun hänellä on työviikko takan,ni tarvii unta la-aamuna! ( minä olen kotiäiti )

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihmeellistä, että yleensä pitää tuollaisia vuoroja tehdä? Aika metka tapa :o

No meillä tää on ollut ihan loistava tapa! =) Ollaan kumpikin aamu-unisia nääs. Mutta ei tuota noudateta hampaat irvessä sentäs ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihmeellistä, että yleensä pitää tuollaisia vuoroja tehdä? Aika metka tapa :o

No meillä tää on ollut ihan loistava tapa! =) Ollaan kumpikin aamu-unisia nääs. Mutta ei tuota noudateta hampaat irvessä sentäs ;)

Tuntuu jutun perusteella, ettet sinä noudata, mutta miehesi noudattaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Mieti nyt hieman sitä miestäkin. Miten se jaksaa ryypätä siellä mökillä, jos herää kello kuusi aamulla? Sammuu jo iltapäivästä.

No voi voi sitten.
Mitens tuon ap:n laita sitten on,jos ei yhtenä päivänä viikossa saa nukkua pitenpään?!

Alkuperäinen kirjoittaja äm:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Menette mukaan sinne mökille:) Kaikki herää:)

juu lapset mukaan ryyppäämään

Onhan lapset mukana silloinkin kun kotona ryypätään.

Miten tämä nyt liittyy tähän ? :O

Ihan samaa ihmettelin! Miksi ei mökille voisi mennä koko porukalla? Joku siveyden sipuli veti vaan heti sivusta mukaan ryyppäämisen - eikä se kuulu asiaan mitenkään, ryyppääminen on aikuisille ihan laillista.

Ihan samaa ihmettelin! Miksi ei mökille voisi mennä koko porukalla? Joku siveyden sipuli veti vaan heti sivusta mukaan ryyppäämisen - eikä se kuulu asiaan mitenkään, ryyppääminen on aikuisille ihan laillista.

no me ei mennä mökille mukaan , koska se on miehen "vapaa-ilta" kavereidensa kanssa. Se juoko ne vai ei,ei liity asiaan =)

no me ei mennä mökille mukaan , koska se on miehen "vapaa-ilta" kavereidensa kanssa. Se juoko ne vai ei,ei liity asiaan =)

Vapaailtoja ja aamuvuoroja.. hassu kasvatustapa teillä.

Yhteistyössä