Onko kohtuuton pyyntö mielestänne ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä perhe on perhe ja työ on työ.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Menette mukaan sinne mökille:) Kaikki herää:)

juu lapset mukaan ryyppäämään

Onhan lapset mukana silloinkin kun kotona ryypätään.

Miten tämä nyt liittyy tähän ? :O

Ihan samaa ihmettelin! Miksi ei mökille voisi mennä koko porukalla? Joku siveyden sipuli veti vaan heti sivusta mukaan ryyppäämisen - eikä se kuulu asiaan mitenkään, ryyppääminen on aikuisille ihan laillista.

no me ei mennä mökille mukaan , koska se on miehen "vapaa-ilta" kavereidensa kanssa. Se juoko ne vai ei,ei liity asiaan =)

Vapaailtoja ja aamuvuoroja.. hassu kasvatustapa teillä.

no just joo. ei oo pakko ees koittaa ymmärtää.

ihanaa jos jollakulla on n.kerran viikossa niin,että saa nukkua: nimim: en ole nukkunut täysiä yöunia vuoteen... Ja meillä käy mies joka viikonloppu viihteellä. Synttäriksi sanoin,etten halua lahjoja, vaan haluan nukkua :D

Minä ymmärrän tuon systeemin täysin. Käytössä monessa tuttavaperheessä hyvällä menestyksellä. Näin kumpikin vanhempi saa nukkua edes yhtenä aamuna pitkään. Meillä tuo ei valitettavasti onnistu sillä taapero huutaa olohuoneessa niin kauan äitiä tai isää, että kumpikin nousevat ylös ;)

Kysymykseen sanoisin, että miehesi on kohtuuton. Hän voi mökillä nukkua pitkään, joten sinun pitäisi saada nukkua lauantaiaamuna.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ihanaa jos jollakulla on n.kerran viikossa niin,että saa nukkua: nimim: en ole nukkunut täysiä yöunia vuoteen... Ja meillä käy mies joka viikonloppu viihteellä. Synttäriksi sanoin,etten halua lahjoja, vaan haluan nukkua :D

Hö. sano miehelles että viihteellä käynti loppuu nyt, ja sinä nukut la tai su aamuisin pitkään, piste.
Meilläkin on noudatettu tuota kaavaa, mutta nyt mies rassukka tekee töitä 6 päivää viikossa, lähtee aamulla jo viiden aikaan, joten en kehtaa pakottaa ylös sunnuntaina, ainoana päivänä kun hän saa levätä. Tosin hän kyllä nousisi lasten kanssa jos vain pyytäisin...

Meillä ollut sama systeemi kuin aloittajalla, mutta mies on kyllä reilumpi, ja "maksaisi" vapaaillastaan valittamatta tuon lauantaiaamun nukkumisvuoron! Joinakin viikonloppuina (kuten viime) sain nukkua molempina aamuina pitkään, koska olin viikosta ja yövalvomisista niin väsynyt. Mies saa toisaalta ottaa parin tunnin päikkärit sitten, kun minä nousen.

Jos mies tekee viikolla joskus työpäivän kotoota käsin, saan myös nukkua tunnin pitempään.

Tiedän että joillakin on käytössä tuollainen systeemi, mä en vaan koskaa ole ymmärtänyt sitä..
Ihan sama kun en oo ymmärtäny sitäkää et jaetaan kotitehtäviä ja sit määitään et en varmana tiskaa tota lautasta kun nyt on sun vuoro vaan meillä se menee että se tekee joka joutaa...

Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastaten, jos teillä kerta tälläinen systeemi on niin vois se mies nyt vähän sitten vastaan tulla, sunnuntai menee kuitenkin maatessa...

Yhteistyössä