Onko koirillanne paljon koirakavereita? Ovatko ne välttämättömiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baab
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baab

Vieras
Meillä tilanne se, että kaikki koiralliset kaverit asuvat toisella puolella Suomea, joten koirallamme (1v) ei ole yhtään koirakaveria. Kaupungissamme on yksi koirapuisto, mutten ole koskaan koiraamme siellä käyttänyt, sillä muiden puistossaoloa terrorisoi päivittäin pari koiranomistajaa koirineen (koirat käyvät aggressiivisina kaikkien toisten koirien päälle, omistajat vaan naureskelevat).

Tuleeko meidän koirastamme nyt sitten ihan vinksahtanut? Kyse suomenlapinkoirasta.

:D En tiiä. Mulle yks tuttu väitti noin ja mä tietty ensimmäisen koiran omistajana aloin pohtimaan, että meneekö mun koira nyt sitten pilalle. :ashamed:
Tuskin se kieroon kasvaa jos tapaa muita koiria vain lenkkien yhteydessä :D Väittäväthän jotkut kaikkien koirien ehdottomasti tarvitsevan säännöllisiä harrastuksiakin, mullekin on pari koiraihmistä hämmästellyt, eikö koiramme todellakaan harrasta mitään missään seurassa :xmas:

Kyllähän se koiralle hyvää tekee päästä välillä leikkimään toisten koirien kanssa (paitsi toki jos kysessä koira, joka ei muiden kanssa juttuun tule). Missäpäin aloittaja asuu? Netissä on foorumeita, joissa etsitään koirille kavereita, oletko sieltä koittanut katsoa?

Yhteistyössä