Mulle ei sopinut ollenkaan. Laittaminen sattui kamalasti, sitä yritettiin laittaa reilu puoli tuntia, kun normaalisti sen pitäisi kai mennä hetkessä paikoilleen. Jostain syystä minulle oli hankala laittaa.
Kuukautiset loppuivat kokonaan, kierukan ainoa plussa... Mutta se aiheutti kovia vatsakipuja ja tulehduksia.
Minulle tuli myös aivan hirvittävä akne, josta jäänyt ikuiset arvet selkään ja leukaan. Ja minunkin ihoni oli ennen hyvä, virheetön. Selkään tuli isoja helposti tulehtuvia finnejä. Ja leukaan tuli herneen kokoisia, jonnekin syvälle ihon alle.
Onneksi lääkäri ymmärsi iho-ongelmista aiheutuneen mielipahani, ja kierukka otettiin pois. Myöskään mitkään pillerit eivät sovi migreenin takia.
Nyt minulla on kuparikierukka, ainoa ehkäisy joka sopii

. Eikä mitään valitettavaa siitä! Kuukautiset tulevat kolmen viikon välein, mutta se on pientä verrattuna siihen akneen ja muuhun...