Alkuperäinen kirjoittaja d:Meillä on just kolmas ja viimeinen tulossa. Kaksi oli musta vähän liian vähän, neljä olis jo liikaa.
Näin juurikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Meillä on just kolmas ja viimeinen tulossa. Kaksi oli musta vähän liian vähän, neljä olis jo liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:ennen perusperhe oli 2+2, nykyisin 2+3!!
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:ennen perusperhe oli 2+2, nykyisin 2+3!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on kolme lasta. Kaksi oli jotenkin liian tavallista, liian helppoa. Sitäpaitsi mulla oli syvä biologinen tarve saada kokea raskaus ja synnytys vielä toisen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelijä:Tuskin se mikään trendi on. Oisko näitä uusperheitä. On mun mukuloita, miehen mukuloita ja yhteisiä mukuloita. Sen takia perhekoot kasvaneet. Semmosta se on, kun ei enää osata vaalia sitä omaa alkuperäistä perhettä, pikkuasioista erotaan, ja sitten taas uuden suhteen alkuvaiheessa ollaan taas tekemässä uutta lasta, ja sitten huomataan ettei se onni kestäkään... Että kyllähän sillä meiningillä helpostikin mammojen vierellä kävelee se kolme tai enemmänkin niitä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelijä:Tuskin se mikään trendi on. Oisko näitä uusperheitä. On mun mukuloita, miehen mukuloita ja yhteisiä mukuloita. Sen takia perhekoot kasvaneet. Semmosta se on, kun ei enää osata vaalia sitä omaa alkuperäistä perhettä, pikkuasioista erotaan, ja sitten taas uuden suhteen alkuvaiheessa ollaan taas tekemässä uutta lasta, ja sitten huomataan ettei se onni kestäkään... Että kyllähän sillä meiningillä helpostikin mammojen vierellä kävelee se kolme tai enemmänkin niitä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kerrankin mä olen jossain asiassa trendikäs...siis mikäli tuo on enää trendikästä maaliskuussa, kun kolmas syntyy![]()